Pincode vergeten, kwijt of wijzigen

Sta je op het punt om op zakenreis te gaan, weet je de pincode van je zakelijke creditcard niet meer. Niet handig. Gelukkig vraag je eenvoudig een nieuwe pincode aan. Ook als je liever een nieuwe pincode hebt omdat je bijvoorbeeld de oude lastig onthoudt.

Pincode opvragen van je zakelijke creditcard

  1. Inloggen
    Log in in internetbankieren of de Rabo App
  2. Ga naar 'Service'
  3. Kies ‘Creditcard’
  4. Selecteer ‘Pincode creditcard opvragen’

Ga je liever langs bij een Rabobank bij jou in de buurt? Dat kan natuurlijk ook. Het enige dat je nodig hebt is een geldig legitimatiebewijs en je zakelijke creditcard. Wij zorgen er voor dat je de nieuwe pincode zo snel mogelijk en uiterlijk op de derde werkdag op de mat hebt liggen.

Direct een betaling doen

Sta je net op het punt een betaling te doen en weet je je pincode niet meer? Het opvragen van je pincode duurt 3 werkdagen. Kies daarom tot die tijd voor een andere betaalmethode, bijvoorbeeld je betaalpas.

Pincode wijzigen

Weet je een makkelijker te onthouden pincode of wil je om een andere reden een nieuwe code? Je verandert zelf kosteloos je eigen pincode bij een geldautomaat van Rabobank of van Geldmaat. Voer je huidige pincode in en kies voor de menu-optie 'Pincode wijzigen'.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer