Zakelijke creditcard deblokkeren
Heb je je creditcard zelf geblokkeerd? Of hebben wij je creditcard, bijvoorbeeld omdat er drie keer een verkeerde pincode is ingetoetst? Lees hier hoe je in verschillende gevallen je creditcard kunt deblokkeren.
Pincode vergeten? Vraag de pincode op
Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.
Lukt het deblokkeren niet?
Lukt het niet om zelf je zakelijke creditcard te deblokkeren? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je verder.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.