Zakelijke creditcard kwijt, gestolen of kapot

Is je zakelijke creditcard gestolen, kwijt of werkt hij niet meer? Vervelend! Volg de stappen hieronder en je hebt binnenkort weer een werkende Rabo BusinessCard.

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig met het (de)blokkeren of aanvragen van een zakelijke creditcard? Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Wanneer krijg ik mijn nieuwe zakelijke creditcard?

Je hebt je nieuwe Rabo BusinessCard binnen enkele dagen in huis. Je krijgt binnen enkele dagen ook een aparte brief met je nieuwe pincode. Je ontvangt de creditcard in de brievenbus. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor de bezorging. Daarna hoef je de creditcard alleen nog maar te activeren en je kunt weer shoppen en betalen met je creditcard. In internetbankieren activeer je je creditcard in één minuut.

Lees meer over creditcard activeren
Mijn creditcard en betaalpas zijn gestolen, hoe kom ik tijdelijk aan contant geld?

Het is al vervelend als je belangrijke pasjes kwijt en gestolen zijn. Nog vervelender is het als je geen geld meer hebt voor je dagelijkse boodschappen. Gelukkig kun je bij Rabobank ook geld opnemen zonder bankpas.

Tip! Heb je de Rabo Wallet app op je telefoon? Betaal dan met je telefoon.

Contant geld zonder betaalpas
Mijn creditcard is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Vermoed je dat iemand zonder jouw toestemming gebruik heeft gemaakt van je creditcard? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan helpen wij je verder.

Neem contact met ons op
Wat als ik mijn zakelijke creditcard weer heb gevonden?

Had je je zakelijke creditcard tijdelijk geblokkeerd en heb je die creditcard weer gevonden? Dan kun je de tijdelijke blokkering opheffen. Doe dit alleen als je zeker weet dat niemand anders je creditcardgegevens heeft. Had je je creditcard definitief geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd? Dan kun je de oude creditcard niet meer gebruiken. Knip je oude creditcard door en gooi deze weg.

Creditcard deblokkeren

Neem contact met ons op