Nieuwe zakelijke betaalpas aanvragen

Gaan je zakenpartner en jijzelf hetzelfde moment de deur uit en willen jullie allebei de betaalpas mee? Dan is een extra zakelijke pas handig. Of is de betaalpas kwijt of kapot? Vraag dan een vervangende betaalpas aan. Hoe je dit doet, verschilt per rol in Rabo Business Banking (Pro). Doorloop de stappen van de keuzehulp om op de juiste manier een nieuwe zakelijke betaalpas aan te vragen.

Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk

Onze betaalpassen hebben een nieuw uiterlijk. Lees meer over de verschillen.

Veelgestelde vragen zakelijke betaalpas aanvragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer