Zakelijke betaalpas deblokkeren
Je had je betaalpas voor de zekerheid geblokkeerd, maar hoe deblokkeer je je pas zodat je hem weer kunt gebruiken? We vertellen je hier hoe je dit doet.
Rabo WereldPas deblokkeren
Je kunt op verschillende manieren je betaalpas blokkeren. Hoe je je Rabo WereldPas moet deblokkeren, hangt af van de manier waarop je pas is geblokkeerd. We leggen het per manier uit.
Zelf geblokkeerd
Heb je zelf je zakelijke WereldPas geblokkeerd, bijvoorbeeld omdat je deze kwijt was? Dan kun je deze ook zelf deblokkeren.
Je pas is nu gedeblokkeerd
Rabo OnlineKey deblokkeren
Ook de Rabo OnlineKey kan op een aantal manieren geblokkeerd worden. Of je je Rabo OnlineKey kunt deblokkeren, hangt af van de manier waarop je pas is geblokkeerd.
Zelf geblokkeerd
Heb je de Rabo OnlineKey zelf in de Rabo App geblokkeerd? Dan kun je je pas op dezelfde manier deblokkeren. Let op: alleen de Eigenaar of BeheerderPlus kan dit doen voor de eigen pas of die van andere medewerkers.
Je pas is nu gedeblokkeerd
Geblokkeerd door verkeerde pincode
Een Rabo OnlineKey die op deze manier geblokkeerd is, kun je niet deblokkeren. Zeg de OnlineKey op en vraag een nieuwe aan.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Contact' en kies 'Bel mijn bank'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer