Zo deblokkeer je je zakelijke betaalpas
Heb je je betaalpas zelf geblokkeerd of heb je ons gevraagd dit te doen? Volg dan deze stappen. Je betaalpas online deblokkeren kan alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner.
- Klik op 'Deblokkeer je betaalpas' hieronder
- Verplaats het schuifje naar rechts
'Betaalpas is geblokkeerd' verandert nu naar 'Betaalpas is actief'. Je betaalpas is nu gedeblokkeerd.
Pincode opnieuw aanvragen
Je pincode vergeten? Dat kan gebeuren. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.
Nieuwe betaalpas activeren
Heb je een nieuwe betaalpas gekregen maar doet deze het niet? Waarschijnlijk moet je de nieuwe betaalpas alleen nog activeren.
Rabo OnlineKey geblokkeerd
Een Rabo OnlineKey die geblokkeerd is, kun je niet deblokkeren. Zeg de OnlineKey op en vraag een nieuwe aan.
Hulp nodig?
Online klantenservice
Vind je antwoord zelf online
Stel 24/7 je vraag via chat
Sneller antwoord op je vraag
Bel met een van onze medewerkers
Houd rekening met wachttijd
Vind een Rabobank kantoor
Locaties en openingstijden