Zakelijke betaalpas deblokkeren
In veel gevallen kun je je zakelijke betaalpas gewoon zelf deblokkeren. Bijvoorbeeld als je de pas zelf hebt geblokkeerd omdat je hem kwijt was. Of als je te vaak een verkeerde pincode intoetste. We leggen voor verschillende situaties uit hoe je dit doet.
Zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey deblokkeren
Je kunt op verschillende manieren je betaalpas blokkeren. Hoe je je betaalpas of Rabo OnlineKey weer kunt deblokkeren, hangt af van de manier waarop je pas is geblokkeerd. We leggen het per manier uit.
Zakelijke betaalpas zelf deblokkeren
Had je je zakelijke betaalpas geblokkeerd omdat je deze kwijt was, maar heb je de pas nu weer teruggevonden? Fijn! In dat geval kun je de pas ook zelf online weer deblokkeren. Dit lukt alleen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Heb je bij het inloggen altijd de Rabo Scanner nodig en maak je geen gebruik van de Rabo App? Neem dan contact met ons op.
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Je kunt je betaalpas direct weer gebruiken
Rabo OnlineKey zelf deblokkeren
Heb je de Rabo OnlineKey zelf in de Rabo App geblokkeerd? In dat geval kun je de pas ook zelf online weer deblokkeren. Let op: alleen de Eigenaar of BeheerderPlus kan dit doen voor de eigen pas of die van andere medewerkers.
Log in in de Rabo App
Je kunt je Rabo OnlineKey direct weer gebruiken
Rabo OnlineKey geblokkeerd door verkeerde pincode
Een Rabo OnlineKey die geblokkeerd is door het intoetsen van een verkeerde pincode, kun je niet deblokkeren. Zeg de OnlineKey op en vraag een nieuwe aan.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer