Zakelijke betaalpas blokkeren

Wil je een betaling doen, maar kun je je zakelijke betaalpas nergens vinden? Is je pas gestolen of ligt hij misschien nog ergens tussen een van de vele stapels papier op kantoor? Dan kun je je betaalpas het beste blokkeren. We vertellen je hier hoe je dat kunt doen.

Rabo WereldPas tijdelijk blokkeren

Verwacht je de Rabo WereldPas nog terug te vinden en kun je inloggen zonder betaalpas? Dan kun je zelf de pas tijdelijk blokkeren. Dit gaat het snelst via de Rabo App.

Log in in de Rabo App

Ga naar 'Service'

Kies 'Betaalpas'

Ga naar 'Pas blokkeren'

Verplaats het schuifje zodat het wit is

De betaalpas is nu geblokkeerd, je ontvangt hier een bevestiging van

Andere opties om je betaalpas te blokkeren

Lukt het niet zelf of kun je niet inloggen zonder je betaalpas? Probeer dan een van deze opties:

De Eigenaar of BeheerderPlus kan de betaalpas via dezelfde knop voor je blokkeren via internetbankieren. Log in met een andere betaalpas, als je die hebt. Log in met je vijfcijferige code met een geregistreerde browser.

Lukt ook dit niet, neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op

Rabo OnlineKey blokkeren

Een Eigenaar en de BeheerderPlus hebben rechten om de pas te blokkeren. Let op: een Rabo OnlineKey kun je niet tijdelijk blokkeren. Nadat de pas geblokkeerd is, kan de Eigenaar een nieuwe Rabo OnlineKey aanvragen.

Log in in internetbankieren

Ga naar 'Service'

Klik op 'Betaalpas'

Selecteer de juiste pas

Kies 'Blokkeren'

Verplaats het schuifje zodat het wit is

De Rabo OnlineKey is nu geblokkeerd, je ontvangt een bevestiging

Veelgestelde vragen

Hoe blokkeer ik mijn zakelijke betaalpas in de Rabo App?

Je blokkeert je betaalpas zelf snel tijdelijk in de Rabo App:

  1. Log in in de Rabo App
  2. Ga naar 'Service' en dan naar 'Betaalpas'
  3. Kies 'Pas blokkeren'
  4. Verplaats het schuifje van groen naar wit

In internetbankieren volg je dezelfde stappen.

Betaalpas blokkeren
Mijn betaalpas is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Neem direct contact op met Interhelp op +31 88 722 67 67 en we bekijken samen wat er met de betaalpas aan de hand is.

Hoe blokkeer ik mijn zakelijke creditcard?

Je kunt je creditcard zelf blokkeren en deblokkeren in de Rabo App.

Meer over zakelijke creditcard blokkeren
Hoe lang duurt het voordat mijn betaalpas is geblokkeerd?

We blokkeren je betaalpas direct.

Ik heb een Rabobank betaalpas van iemand anders gevonden, wat nu?

Fijn dat je wilt helpen om dit op te lossen. Neem contact met ons. Wij blokkeren de betaalpas en nemen contact op met de eigenaar.

Heb je ook andere voorwerpen gevonden, bijvoorbeeld een portemonnee of mobiele telefoon? Op de website ‘Verloren of gevonden’ lees je wat je kunt doen.

Neem contact met ons opverlorenofgevonden.nl

Neem contact met ons op