Zakelijke betaalpas blokkeren

Wil je een betaling doen, maar kun je je zakelijke betaalpas nergens vinden? Is je pas gestolen of ligt hij misschien nog ergens tussen een van de vele stapels papier op kantoor? Dan kun je je betaalpas het beste blokkeren. We vertellen je hier hoe je dat kunt doen.

Zakelijke betaalpas tijdelijk blokkeren

Verwacht je de betaalpas nog terug te vinden en kun je inloggen zonder betaalpas? Dan kun je de pas zelf tijdelijk blokkeren. Dit gaat het snelst via de Rabo App.

1
Inloggen

Log in in de Rabo App

2
Ga naar 'Service'
3
Kies 'Betaalpassen'

En selecteer de juiste pas

4
Klik op 'Betaalpas blokkeren'
5
Verplaats het schuifje zodat het wit is

De betaalpas is nu geblokkeerd, je ontvangt hier een bevestiging van

Andere opties om je betaalpas te blokkeren

Lukt het niet zelf of kun je niet inloggen zonder je betaalpas? Probeer dan een van deze opties:

De Eigenaar of BeheerderPlus kan de betaalpas via dezelfde knop voor je blokkeren via internetbankieren. Log in met een andere betaalpas, als je die hebt. Log in met je vijfcijferige code met een geregistreerde browser.

Rabo OnlineKey blokkeren

Een Eigenaar en de BeheerderPlus hebben rechten om de pas te blokkeren. Let op: een Rabo OnlineKey kun je niet tijdelijk blokkeren. Nadat de pas geblokkeerd is, kan de Eigenaar een nieuwe Rabo OnlineKey aanvragen.

1
Log in in internetbankieren
2
Ga naar 'Service'
3
Klik op 'Betaalpassen'

En selecteer de juiste Rabo OnlineKey

4
Kies 'Blokkeren'
5
Verplaats het schuifje zodat het wit is

De Rabo OnlineKey is nu geblokkeerd, je ontvangt een bevestiging

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer