Zakelijke creditcard kwijt, gestolen of kapot

Is je zakelijke creditcard gestolen, kwijt of werkt hij niet meer? Vervelend! Volg de stappen hieronder en je hebt binnenkort weer een werkende zakelijke Rabo CreditCard.

Je creditcard is kwijt

Blokkeer je zakelijke creditcard direct online of via de app. Zo weet je zeker dat anderen je creditcard niet gebruiken. Vraag daarna een nieuwe creditcard aan. Je krijgt de nieuwe businesscard binnen een week in de brievenbus. 

Je creditcard is gestolen

Is je creditcard gestolen? Blokkeer je creditcard en vraag een nieuwe aan. Dit gaat het snelst via de app. Direct blokkeren is belangrijk, want zo weet je zeker dat anderen je creditcard niet gebruiken. Je ontvangt je nieuwe businesscard binnen enkele dagen in de brievenbus.

Je creditcard is kapot

Is je creditcard stuk? Vraag een nieuwe creditcard aan. Dit gaat het snelst via de app. Je hoeft je oude creditcard niet te blokkeren. Je ontvangt je nieuwe businesscard binnen enkele dagen in de brievenbus.

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig met het (de)blokkeren of aanvragen van een creditcard? Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Wanneer krijg ik mijn nieuwe zakelijke creditcard?
  • Je hebt je nieuwe zakelijke creditcard binnen enkele dagen in huis.
  • Je krijgt binnen enkele dagen ook een aparte brief met je nieuwe pincode.
  • Je ontvangt de creditcard in de brievenbus. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor de bezorging. 
  • Daarna hoef je de creditcard alleen nog maar te activeren, en je kunt weer shoppen en betalen met je creditcard. In Rabo Online Bankieren activeer je je creditcard in één minuut.

Lees meer over creditcard activeren

Mijn creditcard en wereldpas zijn gestolen, hoe kom ik tijdelijk aan contant geld?

Het is al vervelend als je belangrijke pasjes kwijt en gestolen zijn. Nog vervelender is het als je geen geld meer hebt voor je dagelijkse boodschappen. Gelukkig kun je bij de Rabobank ook geld opnemen zonder bankpas.

Tip: Heb je de Rabo Wallet app op je telefoon? Betaal dan met je telefoon.

Contant geld zonder bankpas

Mijn creditcard is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Vermoed je dat iemand zonder jouw toestemming gebruik heeft gemaakt van je creditcard? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan helpen wij je verder.

Neem contact met ons op

Wat als ik mijn zakelijke creditcard weer heb gevonden?

Heb je je creditcard definitief geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd? Dan kun je de oude creditcard niet meer gebruiken. Knip je oude creditcard door en gooi deze weg.