Fraude of misbruik zakelijke creditcard

Ook al is je creditcard een veilig betaalmiddel, soms gaat er wel eens wat mis. Heb je het idee dat er gefraudeerd is met je zakelijke creditcard of dat er op een andere manier misbruik van is gemaakt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op of blokkeer je creditcard via internetbankieren.

Blokkeer je creditcard direct

Je zakelijke creditcard blokkeren doe je eenvoudig via de Rabo App of log direct in via onderstaande knop.

Particuliere klant?

Neem contact met ons op

Denk je dat iemand misbruik maakt van je zakelijke creditcard? Neem dan direct contact ons op. Wij blokkeren direct je creditcard en zodra je card is geblokkeerd, kan een ander er niks meer mee. Je krijgt meteen advies of je alleen een nieuwe pincode aanvraagt of ook een nieuwe creditcard.

Neem contact met ons op

Geld van mijn rekening gehaald

Als je creditcard in verkeerde handen is gevallen, is dat al vervelend genoeg. Helemaal als er ook nog geld van je rekening is gehaald voordat je de card kon blokkeren. Maar check dit wel, want je kunt aanspraak maken op een vergoeding.

Veelgestelde vragen

Moet ik aangifte doen als ik misbruik van mijn creditcard vermoed?

Ja, het is zeker aan te raden om aangifte te doen.

Hoe zorg ik ervoor dat ik veilig betaal met mijn creditcard?

Wij hebben wat tips voor je op een rij gezet om veilig online te betalen met je creditcard en om veilig te bankieren in het algemeen.

Veilig online betalen met je creditcard

Neem contact met ons op