Zakelijke betaalpas kapot

Vraag een nieuwe zakelijke betaalpas aan als je pas niet meer werkt of kapot is.

Zo vraag je een nieuwe betaalpas aan

1
Klik op 'vraag nieuwe betaalpas aan'
2
Kies de betaalpas die je wil vervangen
3
Kies ‘Betaalpas vervangen’, selecteer de reden van je aanvraag en druk op ‘Volgende’
4
Klik op 'Bevestigen'

Check of een nieuwe betaalpas nodig is

    Bekijk de einddatum. Is je huidige pas verlopen, dan is er een nieuwe betaalpas naar je onderweg. Niet ontvangen? Controleer of je adres klopt. Klopt het niet? Neem dan contact met ons op. Kijk of je pas werkt voor internetbankieren. Lukt betalen via iDEAL niet? Controleer eerst of je geld kunt opnemen en online kunt bankieren. Is dat het geval? Probeer dan later opnieuw te betalen met iDEAL. Misschien is er een storing bij iDEAL. Lukt het dan weer niet? Neem in dat geval contact met ons op.

Goed om te weten

Je ontvangt je nieuwe betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen. Je gebruikt dezelfde pincode. Zodra je met de nieuwe pas betaalt of pint, wordt je oude pas automatisch geblokkeerd.

Ik kan niet meer inloggen

Kun je niet meer inloggen in de Rabo App of in Rabo Business Banking (Pro)? Vraag dan een collega om een nieuwe pas voor jou aan te vragen. Alleen collega’s met de rol Eigenaar, Beheerder of BeheerderPlus in Rabo Business Banking (Pro) kunnen dit doen.

Ben je zelfstandig ondernemer of gebruiken je collega’s geen Rabo Business Banking (Pro)? Neem in dat geval contact met ons op.