Creditcard activeren

Heb je een nieuwe RaboCard of Rabo GoldCard gekregen? Je kunt je creditcard direct gebruiken nadat je deze hebt geactiveerd. Wij leggen je op deze pagina uit hoe je dit doet.

Activeer je creditcard direct

Je nieuwe RaboCard of Rabo GoldCard activeer je eenvoudig zelf in de Rabo App of internetbankieren. Heb je nog geen creditcard maar wil je er wel graag een ontvangen? Vraag dan eerst de creditcard aan.

Nieuwe pincode

Of je ook een nieuwe pincode ontvangt hangt af van de reden waarom de creditcard is vervangen:

Is je oude creditcard kapot of vervallen? Dan krijg je geen nieuwe pincode bij je nieuwe creditcard. Je kunt gewoon je oude, vertrouwde code blijven gebruiken. Is je oude creditcard verloren of gestolen? Dan ontvang je een nieuwe creditcard en een nieuwe pincode. We versturen de pincode en creditcard los van elkaar in aparte enveloppen.

Vervang je creditcardgegevens

Gebruik je jouw creditcard voor betaaldiensten zoals PayPal of een spaarprogramma zoals Air Miles? Vul daar dan je nieuwe creditcardgegevens in. Dit geldt ook voor abonnementen die je met je creditcard betaalt.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer