Creditcard deblokkeren
Weigert je RaboCard of Rabo GoldCard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.
Deblokkeer zelf je creditcard
Na het 3x intoetsen van een verkeerde pincode, deblokkeer je je creditcard in de meeste gevallen zelf. Hoe je dat doet, hangt af van waar de pincode is ingetoetst.
Pincode vergeten? Vraag de pincode op
Het kan natuurlijk gebeuren dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan gebeuren. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.
Lukt het deblokkeren niet zelf?
Lukt het niet om zelf je creditcard te deblokkeren? Neem contact met ons op. We helpen je dan verder.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer