Creditcard deblokkeren
Weigert je RaboCard of Rabo GoldCard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.
Deblokkeer zelf je creditcard
Na het 3 keer intoetsen van een verkeerde pincode, heb je je creditcard geblokkeerd. Je deblokkeert je creditcard in de meeste gevallen zelf. Hoe je dat doet, hangt af van waar de pincode is ingetoetst.
Pincode vergeten? Vraag de pincode op
Het kan natuurlijk gebeuren dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan gebeuren. Vraag kosteloos online je pincode aan. Je krijgt deze om veiligheidsredenen per post opgestuurd.
Lukt het deblokkeren niet zelf?
Lukt het niet om zelf je creditcard te deblokkeren? Neem contact met ons op. We helpen je dan verder.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app