Rabo Business Banking wordt vernieuwd

Rabo Business Banking is vernieuwd

We blijven Rabo Business Banking verbeteren. Lees hier wat er is veranderd.

Nieuwe indeling RBB op desktop

Veranderingen in internetbankieren

    De knop ‘Service’ is vervangen door 'Hulp’. Hier vind je meer informatie over onze producten en hoe je bankzaken zelf kunt regelen. Ook kun je hier contact met ons opnemen. De knop ‘Profiel’ is vervangen door ‘Instellingen’. Hier vind je alle instellingen logisch bij elkaar, zoals je persoonlijke gegevens, autorisaties of instellingen voor je betaalpas. De knop 'Berichten' is toegevoegd. Hier vind je alle berichten die je van ons ontvangt.
Nieuwe indeling RBB in de app

Veranderingen Rabo App

    De knop ‘Service’ is vervangen door ‘Hulp’. Hier vind je meer informatie en kun je contact met ons opnemen. De knop ‘Profiel’ is vervangen door 'Instellingen'. Hier vind je alle instellingen logisch bij elkaar, zoals je persoonlijke gegevens, autorisaties of betaalpassen. De knop 'Uitloggen' staat in het tabblad 'Overzicht' links bovenin. Heb je nog een profiel? Dan kun je hier van profiel wisselen. Rechts bovenin staat een envelopje. Dit zijn je 'Berichten'. Hier vind je alle berichten die je van ons ontvangt.

Veelgestelde Vragen