Vakantieparken in zwaar weer

Camping aan het water

De competitie op de Nederlandse markt van vakantieparken wordt steeds heviger. Moordende concurrentie en verzadiging dwingen ondernemers om met unieke concepten voor de dag te komen. De consument heeft namelijk een luxe positie en is alleen nog bereid meer te betalen voor unieke ervaringen.

Online (succes) boeken

Hoe wordt u gevonden? Behalve uitblinken met creatieve en bijzondere recreatie, valt ook online veel winst te behalen. Met een ‘slim’ geschreven site die gebruiksvriendelijk is en hoog scoort in de zoekresultaten, heeft u alvast een krachtige online positie. Bijna 80% van de Nederlandse consumenten oriënteert zich online, dus degelijke webcontent is het startpunt van een succesvolle strategie.

Thema-update Verblijfsrecreatie

In de thema-update worden de ontwikkelingen en uitdagingen in de markt uitgebreid beschreven. Ook komen er mooie en unieke praktijkvoorbeelden van vakantierecreatie aan bod. Hoe zorgt ú ervoor dat de vakantieganger bij u blijft boeken?

Utrecht, 27-8-2015

Deel via TwitterDeel op FacebookDeel op Google+Deel op LinkedInDoorsturen via GmailDoorsturen via HotmailDoorsturen via e-mail