Ondernemer en intermediair praten over zakelijke financiering

Intermediairdesk voor zakelijk adviseurs

Als financieel adviseur of accountant wil je je zakelijke klanten snel duidelijkheid bieden over hun financieringsaanvraag. Hiervoor heb je bij Rabobank nu één aanspreekpunt: de intermediairdesk bedrijven. Je kunt bij ons terecht voor financieringsaanvragen van € 100.000 tot € 3 miljoen. Samen maken we de plannen van ondernemers waar.

De intermediairdesk staat voor je klaar

persoonlijk contact met een financieringsexpert
snel financieringsduidelijkheid voor je klant
ook voor aanvragen van niet-klanten van de Rabobank

Hiervoor kun je bij ons terecht

zakelijke leningen, krediet en lease
omvang: van € 100.000 tot € 3 miljoen
voor aanvragen via financieel adviseurs, accountants en financieringsplatforms

Partners intermediairdesk

Een selectie van onze partners

Financiering aanvragen in 4 stappen

1
Stap 1

Bepaal samen met je klant de financieringsbehoefte.

2
Stap 2

Dien de aanvraag met de benodigde documenten in bij de intermediairdesk.

3
Stap 3

Ontvang een aanbod van de intermediairdesk. Nog vragen? Bel ons gerust.

4
Stap 4

Gaat je klant akkoord? Dan ontvangt hij de financiering.

Eerste keer aanvragen

Vraag je als intermediair voor het eerst een financiering bij ons aan? Stuur ons de aanvraag per e-mail toe, dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op om de werkwijze en privacyrichtlijnen af te stemmen.

Welke documenten hebben we nodig?

Contact met de intermediairdesk bedrijven

Wil je meer weten over de mogelijkheden om samen te werken of wil je rechtstreeks met een expert spreken over een financieringsaanvraag? Stuur een mail naar intermediairdesk.bedrijven@rabobank.nl.

We nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Ondernemer en zelf op zoek naar een zakelijke financiering?

Als ondernemer vraag je een zakelijke financiering eenvoudig online aan. Als je wilt kun je vooraf telefonisch of via een videogesprek sparren met een betrokken adviseur van je eigen Rabobank.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer