De Mobiele Bankservice
Bij Rabobank helpen wij je graag via onze verschillende kanalen met vragen over jouw dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier jouw bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je goed te helpen en daarmee zo lang mogelijk zelf jouw bankzaken te laten regelen, hebben we de Mobiele Bankservice.
Voer het e-mailadres in van de persoon met wie je het artikel wilt delen. Het artikel wordt dan verzonden naar de geadresseerde, en een kopie (cc) naar jou.

De bank bij jou thuis
Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in jouw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van jouw bankzaken. Dit gebeurt bij jou thuis, tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of geld te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking.
Met de Mobiele Bankservice zijn we altijd dichtbij en helpen we je met het vergroten van jouw financiële zelfredzaamheid. En dragen we tegelijkertijd bij aan een duurzame samenleving, zodat ook jij je dagelijkse bankzaken zelf kunt blijven regelen.
Een afspraak is zo gemaakt
Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid? Neem dan gerust contact met ons op via (088) 722 66 00.