
Inzicht in klanten met een Rabobank Hypotheek
Je klant bedienen tijdens de looptijd van de hypotheek krijgt steeds meer aandacht. En dat is goed nieuws. Dit biedt je de kans om je klant nog beter van dienst te zijn. Rabobank wil je hierin optimaal faciliteren en ondersteunen. Om ervoor te zorgen dat je je lopende klantportefeuille goed kunt bedienen, kun je daarom gebruik maken van de Rabobank Intermediair Omgeving (RIO).
Daarom RIO
Een aantal voordelen op een rij:

Wat is RIO?
RIO geeft online inzicht in de hypotheekgegevens van klanten met een Rabobank financiering. Bijvoorbeeld gegevens van hypotheken die wij actief aanbieden in ons assortiment, zoals leningen, onderpanden en voorwaarden. Zo zie je in één oogopslag hoe je klant ervoor staat.
Nieuwsgierig? Bekijk deze teaser.
Klantgegevens
We bieden nu klantinzicht voor klanten die na 1 april 2020 een Rabobank hypotheek afgesloten hebben. Natuurlijk werken wij continu aan het verbeteren van de omgeving en onze dienstverlening. Zo wordt het ook mogelijk om inzicht te krijgen in de hypotheekgegevens van klanten die voor 1 april 2020 een hypotheek afgesloten hebben.

Wat betekent RIO voor jou?
In RIO geven we signalen af, zodat je snel en eenvoudig kunt bepalen welke handelingen relevant zijn voor jouw klanten. Wel zo makkelijk.
Is er sprake van een aanpassing in de hypotheek? Alle relevante documentatie en hulpmiddelen om de wijziging goed door te voeren staan in RIO. Ook kun je er rentestanden raadplegen. Hiermee ondersteunen we je bij het beheer van je Rabobank klantportefeuille.
Liever fysiek de gegevens bij de hand voor als je met de klant in gesprek gaat? Dat kan natuurlijk ook. Je kunt eenvoudig een PDF met de hypotheekgegevens van de klant printen, zodat jij je kunt richten op het gesprek.
Hoe krijg ik toegang tot RIO?
Nog even geduld. Omdat wij veiligheid van klantdata belangrijk vinden, geven we tussenpersonen gefaseerd toegang. Hiervoor wordt de tekenbevoegde van jouw organisatie benaderd door de contactpersoon van jouw intermediairdesk.
De tekenbevoegde wijst binnen de organisatie één of meerdere beheerders aan. De beheerder krijgt als eerste toegang tot RIO en kan andere adviseurs binnen de organisatie toegang verlenen.
Samenwerken met de Rabobank
Heb je nog geen aansluiting bij de Rabobank, maar ben je wel geïnteresseerd in een samenwerking?
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer