Foutcodes bij (Bedrijven) Euro-incasseren

Met Bedrijven Euro-incasso incasseer je via Rabo Business Banking (Professional) geld van de rekening van particulieren en bedrijven. Je debiteur geeft hier vooraf toestemming voor met een machtiging.

Foutcodes (Bedrijven) Euro-incasso

Opnieuw aanbieden mislukte incasso

Afhankelijk van de wijze waarop je incasseert en de foutmelding die je kreeg, biedt je je mislukte incasso opnieuw aan als eerste of volgende. Bekijk welke situatie op jou van toepassing is en handel volgens de genoemde stappen.

Opnieuw aanbieden van mislukte incasso

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer