Wat is Rabo Betaalverzoek Plus?

Rabo Betaalverzoek Plus is een betaalverzoek met meer opties. Daarmee kunnen jouw klanten betalen zoals zij willen, dus ook via iDEAL, creditcards of PayPal. Zo reken je eenvoudig af met je klanten in Nederland én in het buitenland. Veilig, snel en makkelijk.

Hoe werkt Rabo Betaalverzoek Plus?

Vanuit het Rabo OmniKassa Dashboard of de Rabo OmniKassa App stuur je eenvoudig een betaallink naar je klant.

1
Inloggen

Login bij Rabo OmniKassa en ga naar het tabblad ‘Betaalverzoeken’ en maak een betaalverzoek aan. Met de Rabo OmniKassa App kan je Betaalverzoeken aanmaken zonder dat medewerkers toegang hoeven te hebben tot het OmniKassa Dashboard. Open hiervoor de Rabo OmniKassa App, ga naar het scherm ‘Verzoeken’ en maak een betaalverzoek aan.

2
Sms of e-mail

Kies voor een betaalverzoek via sms of e-mail of bijvoorbeeld zelf delen via WhatsApp.

3
Versturen betaallink

De betaallink wordt door Rabobank of via de door jou gekozen optie verstuurt naar je klant.

4
Betaling

De klant klikt vervolgens op de betaallink en wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Hier kan de klant kiezen met welke betaalmethode hij wil betalen.

5
Tijdsduur

De klant klikt vervolgens op de betaallink en wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Hier kan de klant kiezen met welke betaalmethode hij wil betalen. Het bedrag staat de volgende dag op je rekening. Met Rabo Betaalverzoek Plus kan je tot maximaal € 5.000,- per keer laten betalen. Betaalt je klant niet via de betaallink? Dan vervalt het betaalverzoek na maximaal 100 dagen. Als ondernemer kan je zelf instellen hoelang de betaallink geldig is, van 1 tot maximaal 100 dagen.

Wat is Rabo OmniKassa?

Als je Rabo Betaalverzoek Plus aanvraagt, maak je automatisch gratis gebruik van Rabo OmniKassa. Het bijbehorende dashboard geeft je actueel inzicht in al je transacties. Ook kun je zonder rompslomp pinoplossingen en online kassa’s toevoegen en beheren.