
Slimmer bankieren, meer tijd om te ondernemen
Het idee dat je altijd achter de feiten aanloopt als ondernemer of ZZP’er? Je bent niet de enige! Een gemiddelde ondernemer met personeel werkt 48,7 uur per week en van de ZZP’ers werkt 60% meer dan 40 uur per week (Bron: CBS). Juist daarom wil je geen kostbare tijd verspillen aan bankzaken. Je hebt grip nodig op je cashflow, snelle betalingen en een administratie die zichzelf bijna doet. Rabo Business Banking helpt je daarbij, met slimme functies die je werk uit handen nemen. Minder klikken, meer ondernemen. Van realtime inzicht tot automatische koppelingen: dit zijn de tools die je écht tijd opleveren.
1. Bankieren zonder gedoe: alles in één app
Met de zakelijke Rabo App regel je jouw bankzaken waar en wanneer jij wilt. Maar wist je dat je er ook:
Zo hoef je niet te wachten tot je achter je laptop zit, je hebt je geldzaken letterlijk onder de duim.
2. Automatiseer je administratie en krijg sneller betaald
Stop met handmatig overtypen en dubbel werk. Met de Rabo Boekhoudkoppeling synchroniseer je je bankrekening met je boekhoudpakket (zoals Exact of Moneybird). Dat betekent:
En met batchbetalingen betaal je meerdere facturen in één keer, ideaal voor drukke MKB’ers en freelancers.
3. Grip op je cashflow, zonder spreadsheets
Je cashflow is de levensader van je bedrijf of eenmanszaak. Met Rabo Business Banking zie je:
Zo weet je precies wanneer je kunt investeren, reserveren of misschien toch even een maandje rustig aan met de uitgaven.