Betalen zonder Rabo Scanner
In de trein nog snel even die rekening van een leverancier betalen terwijl je Rabo Scanner thuis ligt? Dat kan. Verhoog je limiet voor betalen zonder scanner via je Rabo App of Rabo Online Bankieren. Zo hoef je niet telkens die scanner bij de hand te hebben. Dit kun je makkelijk zelf instellen.
Inloggen zonder Rabo Scanner instellen
Om zonder Rabo Scanner veilig te betalen, registreer je eerst je telefoon of browser. Nadat je je toestel hebt geregistreerd, log je voortaan in met je vijfcijferige code. Lees hier hoe dit werkt.
Limieten voor geld overmaken verhogen
Lees hier wat de limieten zijn voor betalen zonder scanner en hoe je deze limieten verhoogt.
Limiet voor geld overmaken naar onbekende rekeningnummers
Standaard maak je zonder Rabo Scanner tot maximaal € 100 per dag over naar onbekende rekeningen. Een onbekende rekening is een rekeningnummer waar je de afgelopen 15 maanden geen geld met de Rabo Scanner naar hebt overgemaakt. Wil je deze limiet verhogen? Dit kun je eenvoudig zelf wijzigen via je Rabo App of Rabo Internetbankieren. Verhogen kan tot maximaal € 1.000 per dag.
Let op: Om je daglimiet in je Rabo App te verhogen heb je wel je Rabo Scanner nodig.
Zo pas je de daglimiet aan in je Rabo App
- Log in op je Rabo App op je smartphone of tablet.
- Ga naar ‘Zelf regelen’ en kies ‘Betaal- en spaarrekening’.
- Selecteer ‘Betalen zonder Rabo Scanner’.
- Vul onder het schuifje het gewenste bedrag in. Dit is je daglimiet.
- Om je limiet te verhogen, heb je je Rabo Scanner nodig. Je limiet verlagen kan zonder scanner. De wijziging gaat meteen in.
Zo pas je de daglimiet aan in Rabo Internetbankieren
- Log in op Rabo Internetbankieren op je computer.
- Klik in het rechtermenu onder 'Zelf regelen' op 'Betalen zonder Rabo Scanner'.
- Pas onder het schuifje het bedrag aan naar het gewenste bedrag.
- Klik op 'Opslaan'.
- Om je limiet te verhogen, heb je je Rabo Scanner nodig. Je limiet verlagen kan zonder scanner. De wijziging gaat meteen in.
Veelgestelde vragen
Lees ook
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer