Uitgaven bijhouden
In je Rabo App houd je makkelijk je uitgaven bij door het scannen van je bonnen en het uploaden van je facturen. Al je uitgaven in één overzicht.
Wat houdt de functie Uitgaven binnen de Rabo App in?
Als zakelijke Rabo klant kun je gemakkelijk je uitgaven bijhouden. Via de Rabo App en de ingelogde omgeving op je desktop vind je binnen het tabje Boekhouden de functie ‘Uitgaven’. Deze handige functionaliteiten kun je gebruiken:
Wie kan hier gebruik van maken?
Ben jij zzp’er, starter of een kleine ondernemer? Dan maakt de Uitgaven functie jouw leven een stuk makkelijker. Je kunt Uitgaven gewoon gebruiken wanneer je een zakelijke rekening bij Rabobank hebt. Je hoeft dus mogelijk geen boekhoudpakket te kopen.
Zo gebruik je de Uitgaven functie
1. Upload je bon of inkoopfactuur
Ga in de functie naar ‘Uitgaven’ en kies voor 'uitgave toevoegen'. Maak direct een foto, kies een foto uit je albums of upload een bestand (bijvoorbeeld pdf).

2. Kies de juiste transactie
Onder ‘Gekoppelde transactie’ kies je de transactie van je debet- of creditcard die bij de bon of inkoopfactuur hoort. Vul als het nodig is extra details in.
3. Sla je bon of inkoopfactuur op
Gelukt – je bon of inkoopfactuur is nu gekoppeld aan de transactie. Zo hebben jij én je boekhouder nog makkelijker inzicht in je transacties. Je kunt ook oudere bonnen of inkoopfacturen koppelen aan transacties.
Boekhouden via Rabobank
Via de Rabo App en de ingelogde omgeving op je desktop vind je binnen het tabje Boekhouden drie verschillende functies om jouw boekhouding mee te regelen: facturen maken, uitgaven bekijken en btw berekenen. De drie functies binnen Boekhouden zijn interessant voor kleinere ondernemers, zoals zzp’ers en starters.
Veelgestelde vragen over de uitgaven functie
Start met je uitgaven bijhouden
Bonnen scannen en facturen uploaden