Boekhouden bij Rabobank
In Boekhouden bij Rabobank regel je eenvoudig op één plek je boekhouding. Ontdek de vele voordelen.
Maak je boekhouding makkelijker
Wil jij als Rabo klant eenvoudig grip krijgen op je administratie? Via de Rabo App en de ingelogde omgeving op je desktop vind je binnen het tabje Boekhouden verschillende functies om jouw boekhouding mee te regelen. De functies binnen Boekhouden zijn interessant voor kleinere ondernemers, zoals zzp’ers en starters. De drie functies binnen Boekhouden zijn:
*Let op: de btw functie geeft een schatting op basis van beschikbare data. Je blijft zelf verantwoordelijk voor je btw-aangifte en de juiste invoer bij de Belastingdienst. Controleer altijd je aangifte voordat je deze indient.
Boekhouden: de 3 functies
Facturen
Eenvoudig en snel eigen facturen aanmaken
Uitgaven
Bonnen en inkoopfacturen uploaden
Btw
Schatting van je btw-aangifte*
De voordelen van Boekhouden bij Rabobank
Heb je een boekhoudkoppeling nodig?
De drie boekhoudfuncties in de Rabo App zijn vooral vooral geschikt voor kleinere ondernemers zoals zzp’ers en starters. Afhankelijk van jouw administratie heb je misschien geen extern boekhoudpakket nodig. Voor klanten met een grotere administratie kan een extra pakket juist wel handig zijn. Bekijk dan ook Rabo Business Banking Pro, dan heb je uitgebreide mogelijkheden inclusief de Rabo Boekhoudkoppeling.
Direct aan de slag met de boekhoudfuncties
Ben je Rabo klant en wil je direct aan met je boekhouding? Log dan in en begin direct met het gebruiken van de functies.