Factuur maken
Iedere factuur snel gemaakt en alles overzichtelijk bij elkaar. Zo blijf je in controle.

Facturen maken in een handomdraai
Je hebt je handen al vol genoeg als eigen baas. Daarom helpen we je met Rabo Factuurmanagement in Rabo Business Banking. Eenvoudig een factuur aanmaken, waar en wanneer jij dit wilt. Zo heb je jouw financiële administratie makkelijk geregeld.
Wat komt er op je factuur te staan?
Zo maak je een factuur
Factuur opstellen
Vul één keer je eigen bedrijfsgegevens, de gegevens van de klant en de geleverde dienst(en) of product(en) in.Er wordt automatisch een betaalverzoek QR code toegevoegd, zodat jouw klant makkelijk en snel kan betalen.
Factuur controleren
Staat alles erop? Bekijk of de factuur volledig en juist is opgemaakt voordat je hem gaat versturen.
Factuur versturen
Deel de factuur vervolgens in PDF met je klant bijvoorbeeld via e-mail of whatsapp.

Eén compleet overzicht van je facturen
In één oogopslag
Zie je al je facturen overzichtelijk bij elkaar. In een voor jou bekende omgeving, geen gedoe meer met allerlei verschillende excelbestanden.
Scherp op je betalingstermijn
We geven je een seintje als een factuur betaald is, nog betaald moet worden of te laat is. De betaalstatus en vervaldatum van de factuur zie je natuurlijk altijd terug in je overzicht.
Rabo Business Banking denkt met je mee
Rabo Business Banking is er voor al je dagelijkse bankzaken. Hoe en waar jij dit wilt gemakkelijk met je mobiel of tablet.
Veelgestelde vragen
Klaar om je eigen facturen te versturen?
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.