Zakelijke Rekening online aanvragen
Je hebt aangegeven dat je nog geen privérekening bij ons hebt. Omdat je nog geen klant bij ons bent, start je je aanvraag via je desktop en stap je halverwege het proces over naar de Rabo App. Daar identificeren we je en ronden we je aanvraag af.
Zo vraag je de rekening aan
Met je KVK-nummer, identiteitsbewijs én smartphone bij de hand heb je het online vaak binnen 5 minuten geregeld.
Je kunt online openen als de rechtsvorm van je bedrijf een eenmanszaak óf bv met 1 eigenaar is. Daarnaast ben je zelf eigenaar, meerderjarig én woon je in Nederland. En alleen als dit de eerste zakelijke betaalrekening is die je bij ons opent.
Doorloop het proces en beantwoord de vragen over jou en je bedrijf.
Houd je identiteitsbewijs bij de hand. We maken een scan van je identiteitsbewijs en je gezicht om te identificeren dat jij het bent. Aanvraag afgerond? Je krijgt een bevestiging via e-mail.
Kun je online de rekening niet openen?
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.