Zakelijke Rekening online aanvragen

Je hebt aangegeven dat je nog geen privérekening bij ons hebt. Omdat je nog geen klant bij ons bent, start je je aanvraag via je desktop en stap je halverwege het proces over naar de Rabo Mobiel Identificeren App. Daar identificeren we je en ronden we je aanvraag af.

Zo vraag je de rekening aan

Met je KvK-nummer, identiteitsbewijs én smartphone bij de hand heb je het zo geregeld.

1
Check of je aan de voorwaarden voldoet

Je kunt online openen als de rechtsvorm van je bedrijf een eenmanszaak óf bv met 1 eigenaar is. Daarnaast ben je zelf eigenaar, meerderjarig én woon je in Nederland. En alleen als dit de eerste zakelijke betaalrekening is die je bij ons opent.

2
Klik op onderstaande button
3
Doorloop het proces en beantwoord de vragen over jou en je bedrijf
4
Download de Rabo Identificeren App via je app store en houd je identiteitsbewijs bij de hand
5
Na je aanvraag ontvang je een bevestiging via e-mail

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer