Wijzigen of stoppen ontvangst zakelijke rekeningafschriften

Zie je door de papierstapel van je zakelijke rekeningafschriften je toetsenbord niet meer? Wijzig dan het aantal papieren afschriften dat je ontvangt, of zet de afschriften stop en stap over op digitaal. Je past het aan in Rabo Internetbankieren of in de Rabo Bankieren App.

Ontvangst van papieren rekeningafschriften stoppen

Met digitale afschriften heb je geen last meer van een vol bureau. Digitaal ontvang je je afschriften kosteloos én je hebt je ze allemaal overzichtelijk bij elkaar. Als het nodig is voor de administratie, kun je de digitale afschriften ook zelf downloaden en uitprinten.

Papieren rekeningafschrift zakelijke spaarrekening stoppen

Wil je geen papieren rekeningafschriften meer ontvangen van je zakelijke spaarrekening? Die papierstapel zeg je ook online op. *

* Dit is mogelijk voor de volgende spaarrekeningen: Rabo BedrijfsSpaarRekening, Rabo VermogenSparen, Rabo DoelSparen en Rabo Deposito.

Zo wijzig je de ontvangst zakelijke rekeningafschriften

Je wijzigt de ontvangst van je zakelijke rekeningafschriften in Rabo Internetbankieren. Je past daar ook het aantal afschriften dat je ontvangt aan. Je kiest of je een afschrift per maand, per twee weken of per week wilt ontvangen. Houd er wel rekening mee dat je € 1,75 per afschrift betaalt.

Hoe wijzig je de ontvangst van zakelijke rekeningafschriften?

  1. Log hieronder in via de oranje knop, je komt nu op de pagina ‘Rekeningafschrift wijzigen’.
  2. Selecteer de rekening waarvoor je de afschriften wilt wijzigen en kies ‘Volgende’.
  3. Kies ‘Geen afschriften via de post, alleen digitale afschriften’ of wijzig het aantal afschriften dat je ontvangt. Kies ‘Volgende’.
  4. Je ziet nu een samenvatting van de wijzigingen. Als alles klopt, kies je voor ‘Volgende’.
  5. Lees de overeenkomst en de voorwaarden van je betaalpakket en ga hierna akkoord.
  6. Kies nog een keer voor ‘Akkoord’.
  7. Het ‘Ondertekenen’ scherm verschijnt. Kies nog een keer voor ‘Akkoord’.

We verwerken de wijziging en sturen je een bevestiging via e-mail.

Afschriften digitaal bewaren

Digitale afschriften van je zakelijke betaalrekening blijven online acht jaar bewaard. Wil je ze liever ook zelf bewaren? Sla ze dan op op je computer.

De bij- en afschrijvingen van zakelijke spaarrekeningen blijven online 15 maanden bewaard. Ook die kun je opslaan op je computer.