Zo profiteren zij van Rabo Embedded Services
Waar ga jij voor: hogere omzet, lagere kosten, blijere klanten – of gewoon allemaal? Met Rabo Embedded Services bied jij een betere klantervaring op jouw platform. Bijvoorbeeld op het gebied van betalen, identificeren of financieren. Lees hoe anderen je voorgingen en informeer naar de mogelijkheden.

Meer service en omzet, lagere kosten
Voor zorginstellingen is het belangrijk om hun patiënten en gasten op het juiste moment van de juiste maaltijd te voorzien. Fooditis ondersteunt daarbij. Om drempelloos en makkelijk te laten afrekenen maakten ze een koppeling met Rabobank-betaalplatform Rabo Smart Pay. Daardoor kunnen mensen online met iDEAL afrekenen. Dat zorgt voor bijvoorbeeld een snellere doorloop in het restaurant, meer service en omzet en lagere kosten.
Minder calls bij klantenservice en betere klantervaring
Het identificeren van nieuwe en bestaande klanten die een nieuwe simkaart aanvragen is een tijdrovend proces voor Odido, het voormalige T-Mobile. Met Rabo Identity Services kunnen eindklanten zich nu online identificeren, inloggen en een elektronische handtekening zetten. Deze oplossing verlaagt niet alleen het aantal verzoeken bij de klantenservice, maar biedt ook een betere klantervaring.
Meer flexibiliteit en rust
Het is voor ondernemers lastig als opdrachtgevers niet op tijd betalen of lange betaaltermijnen aanhouden. Met Factuur Financiering beschikken ze toch snel over hun geld. Cinnamon maakt hier gebruik van. ‘Ik was een factuur aan het maken binnen het platform van Gekko en kreeg een pop-up waarin werd gevraagd of ik deze wilde laten voorfinancieren. Daarvoor hoefde ik niet veel te doen. Ik vulde mijn gegevens in, uploadde de factuur en de volgende dag stond het geld op mijn rekening. Super dat alles zo soepel ging. Je kan gewoon door met waarvoor je wordt ingehuurd en je hoeft je niet druk te maken over of de betaling van je opdrachtgever op tijd komt. Factuur financiering zorgt voor minder zorgen en biedt meer flexibiliteit en rust.’