Zakelijke creditcard geweigerd of betaling mislukt

Zakelijke betaling mislukt. Rabo BusinessCard geweigerd. Meldingen die je liever niet in je scherm ziet. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de betaling met je zakelijke creditcard niet lukt. Misschien is hij niet geactiveerd of is hij geblokkeerd. Of misschien heb je de maximale uitgaven bereikt. We vertellen je de oplossingen.

Je kunt het probleem niet vinden

Heb je geen idee waarom de Rabo Businesscard wordt geweigerd? Wij helpen je graag verder. Neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Waarom kun je bij sommige (web)winkels niet betalen met MasterCard of Visa?

Dit is een keuze van de (web)winkel zelf, omdat de mogelijkheid extra geld kost voor de organisatie.

Wat als mijn zakelijke creditcard in het buitenland wordt geweigerd?

De Rabo Service Desk kan je verder helpen met betalingen of andere problemen met de creditcard. Je kunt er 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht via +31 88 722 67 77.

Neem contact met ons op