Zakelijke creditcard geweigerd of betaling mislukt
Zakelijke betaling mislukt. Rabo BusinessCard geweigerd. Meldingen die je liever niet in je scherm ziet. Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de betaling met je zakelijke creditcard niet lukt. Misschien is hij niet geactiveerd of is hij geblokkeerd. Of misschien heb je de maximale uitgaven bereikt. We vertellen je de oplossingen.
Je kunt het probleem niet vinden
Heb je geen idee waarom de Rabo Businesscard wordt geweigerd? Wij helpen je graag verder. Neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer