Nieuwe Rabo Scanner aanvragen voor bedrijven

Heb je de batterijen van je kapotte Rabo Scanner gecheckt en doet hij het nóg niet? Vraag een nieuwe scanner aan en wij sturen deze binnen 2 werkdagen naar je toe. Je kapotte scanner stuur je gratis naar ons retour of lever je in bij de recyclingbox in de bankhal van jouw Rabobank.

Minder Rabo Scanners op voorraad

Als gevolg van corona is er wereldwijd een tekort aan chips voor verschillende apparaten. Helaas ook voor de Rabo Scanner. De voorraad van Rabo Scanners is daarom kleiner dan normaal. Vraag dus alleen een nieuwe scanner aan als je deze echt nodig hebt.

Help mee de Rabo Scanner recyclen

Heb je een nieuwe Rabo Scanner aangevraagd? Gooi de oude scanner dan niet weg! Lever hem in bij de recyclingbox in de bankhal van een Rabobank bij jou in de buurt. Of stuur hem kosteloos terug met de retourenvelop die je ontvangt bij je nieuwe Rabo Scanner. Je mag de scanner ook opsturen in een gewone envelop naar:

Rabobank
Antwoordnummer 10090
5680 VB Best

Een postzegel is niet nodig.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer