Nieuwe of extra Rabo Scanner aanvragen voor bedrijven

Heb je de batterijen van je kapotte Rabo Scanner gecheckt en doet hij het nóg niet? Vraag een nieuwe of een extra scanner aan en wij sturen deze binnen 2 werkdagen naar je toe.

Vraag direct een extra Rabo Scanner aan

Een nieuwe of extra Rabo Scanner aanvragen doe je eenvoudig via internetbankieren of log direct in via onderstaande knop.

Particuliere klant?

Veelgestelde vragen

Kan ik de scanner ook in de Rabo App aanvragen?

Nee, dat kan niet. Je vraagt je nieuwe scanner online aan via je (mobiele) browser of je gaat naar je Rabobank.

Kan alleen ik mijn Rabo Scanner gebruiken?

De scanner is niet persoonlijk, dus je collega kan hem ook gebruiken om bijvoorbeeld geld over te maken.

Wat doe ik met de oude Rabo Scanner?

Soms doet je oude Rabo Scanner het niet meer omdat de batterijen leeg zijn. Misschien doet hij het weer met nieuwe. Vervang de batterijen daarom eerst.

Is de scanner echt kapot? Stuur hem naar ons terug in de retourenvelop die je bij je nieuwe Rabo Scanner krijgt. Zo help je ons de scanner te verbeteren.

Geen retourenvelop gevonden? Lever de scanner in bij je Rabobank of stuur hem in een gewone envelop naar dit adres: Rabobank, Antwoordnummer 10090, 5680 VB Best.

Een postzegel is niet nodig.

Vind een Rabobank in de buurt
Kan ik een Rabo Scanner aanvragen als ik in het buitenland ben?

Dat kan zeker. Wij sturen de nieuwe scanner naar je zakelijke adres in het buitenland. Ga je op rondreis of heb je geen vast adres? Vraag de scanner dan aan vóór je vertrekt. Let op: je ontvangt de scanner na 2 werkdagen op je Nederlandse adres. Dit kan thuis of op kantoor zijn. Of vraag een collega de scanner naar je tijdelijke adres te sturen.

Neem contact met ons op