Limiet zakelijke overboeking wijzigen
De limiet voor een zakelijke overboeking wijzig je eenvoudig zelf.
Voordat je je limiet wijzigt
Waarom 4 uur wachten?
We doen er alles aan om je te beschermen tegen mogelijke fraude. Oplichters bellen je namelijk uit naam van Rabobank en vertellen je dat je geld niet veilig is. Soms bellen ze zelfs met een nummer van ons. Ze vragen aan je om geld over te maken naar een 'veilige' rekening. Omdat het meestal om grote bedragen gaat, moet je hiervoor ook je limiet verhogen. Trap hier niet in! Wij vragen je nooit om geld over te maken of om je limiet te verhogen.
Met de wachttijd van 4 uur heb je meer tijd om te controleren of het verhaal klopt. Hierdoor maken we het fraudeurs moeilijker om geld van je betaalrekening af te halen. Vertrouw je het niet of heb je het idee dat er iets niet klopt? Neem dan direct contact met onze alarmlijn 088 - 722 66 00.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.