Zo pas je je verzekering aan
Heb je geen betaalrekening bij ons of maak je geen gebruik van internetbankieren? Neem dan contact met ons op.
Staat je verzekering er niet bij? Neem contact met ons op voor het wijzigen van deze verzekering.
Bekijk of wijzig je verzekering
De verzekering is meteen aangepast, het kan tot 2 dagen duren voordat je de wijziging ook ziet in het verzekeringsoverzicht. Je ontvangt altijd een nieuwe polis met de wijzigingen.
Verzekeringen in de Rabo App
In internetbankieren en de Rabo app krijg je een overzicht van je zakelijke verzekeringen. Ook bekijk je facturen van je verzekeringen en kun je de polis hiervan downloaden. De volgende verzekeringen kun je bekijken en wijzigen.
Geen toegang tot internetbankieren
Heb je geen Rabo betaalrekening bij ons? Of heb je wel een Rabo betaalrekening maar maak je geen gebruik van internetbankieren? Neem contact met ons op en wij regelen het voor je.
Facturen van je zakelijke verzekeringen bekijken
Je vindt een kostenoverzicht van je Interpolis verzekeringen in internetbankieren of de Rabo App. Zoek in 'Berichten' naar het verzekeringsbewijs.
Voor deze facturen neem je contact met ons op.
De arbeidsongeschiktheidsverzekering bekijk je in de privé-omgeving van de Rabo App. Ben je nu ingelogd in je zakelijke omgeving? Log dan eerst uit en log opnieuw in de privé-omgeving van internetbankieren of de Rabo App.
De premie van je verzekering wordt niet door ons ontvangen, maar door de verzekeraar waar je de polis hebt lopen. Wij kunnen je daarom helaas geen factuur van de verzekering geven, maar kunnen deze wel voor je opvragen. Neem voor deze facturen contact met ons op.
Werk jaarlijks je verzekeringen bij
Je past je Interpolis ZekerVanJeZaak® verzekering één keer per jaar aan. Ook als er niets verandert, zodat je goed verzekerd blijft.