Zakelijke schade melden

Schiet je collega een bal door de ruit tijdens een potje kantoorvoetbal? Heb je je zakelijke telefoon laten vallen of heb je schade aan je leaseauto? Meld je schade direct.

Wat betekent het coronavirus voor je verzekeringen, beleggingen en onze dienstverlening? Lees hier antwoorden op de meestgestelde vragen.

Lees meer over corona

Hoe meld ik schade bij Interpolis?

Houd de volgende informatie bij de hand als je de schade meldt: 

  • Je polisnummer.
  • Naam, adres en telefoonnummer van degene (persoon of bedrijf) die de schade veroorzaakt heeft.
  • De factuur met daarop de nieuwprijs of aankoopprijs van het beschadigde product.
  • Bij schade aan je lease-auto, het kenteken van de auto.
Schade melden op Interpolis.nl

Ik heb met spoed hulp nodig. Wat moet ik doen?

Bel het spoednummer van de Interpolis Alarmcentrale. Ook als je in het buitenland bent. Dit nummer is 24/7 te gebruiken.

Bij spoed bel je: +31 13 462 04 62

Schade herstellen aan lease- of bedrijfsauto

Moet de schade aan je leaseauto hersteld worden? Ga dan naar een herstelbedrijf waarmee Interpolis samenwerkt. Dan krijg je de volgende extra voordelen:

  • Reparatie met originele merkonderdelen. 
  • Een vervangende auto tijdens het herstel. 
  • Het herstelbedrijf regelt de kosten direct met Interpolis. 
  • FOCWA/BOVAG garantie op herstel.

Zoek een schadeherstelbedrijf op Interpolis.nl Lees meer over het schadeproces op Interpolis.nl Lees meer over autoruitschade op Interpolis.nl

Schade melden Omzet Garant van Euler Hermes

Betaalt een klant de factuur niet? Meld dan de schade via een e-mail aan schade.omzetgarant@eulerhermes.com. Voeg in de mail het schadeformulier van Euler Hermes toe inclusief de openstaande facturen en aanmaningen. Bij de start van je verzekering heb je een instructie en het formulier ontvangen.

Schade melden aan Cyber ERM van Chubb

Is er een cyber incident en heb je direct hulp nodig? Bel 0800 0203 267 of neem contact op via de Chubb Cyber Alert-app. Een incidentmanager neemt daarna direct contact met je op en coördineert de benodigde ondersteuning.

Wil je een schade melden en heb je geen directe hulp nodig? Meld je schade dan via BeneluxClaims@chubb.com onder vermelding van je polisnummer.

Schade melden bij een andere verzekeraar

Bel +31 88 722 67 28 of mail naar fsc.schade@rabobank.nl. Een schadebegeleider van de Rabobank vertelt wat je moet doen nadat je de schade hebt gemeld en welke gegevens de verzekeraar nodig heeft om je schade te beoordelen. Hij houdt je op de hoogte van de afhandeling van je schade.

Service en Contact