Gewijzigde dienstverlening in Woudenberg

financien

Klanten kiezen steeds vaker voor het gemak van de Rabo App of videochat. Ook in Woudenberg zien we het kantoorbezoek sterk afnemen. Rabobank Gelderse Vallei past haar dienstverlening aan op deze veranderende klantwensen. In de nieuwe situatie blijft de Rabobank vertrouwd dichtbij via Online klantcontact 24 uur per dag, de Mobiele Bankservice aan huis én via het kantoor in Barneveld. Daarnaast onderzoeken we de mogelijkheid voor een Rabo Hypotheek Adviespunt in Woudenberg.

Online klantcontact

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt. De coronacrisis heeft dit type dienstverlening versterkt, zowel in gewenning als ook bewustwording van deze mogelijkheden. Zo zag Rabobank het telefonisch contact de afgelopen maanden toenemen met 25 procent. Het chatcontact zelfs met 45 procent. “Rabobank beweegt mee met dienstverlening die past bij de vraag van vandaag”, vertelt directeur Marcel Wijnen van Rabobank Gelderse Vallei. “Klanten pakken gemakkelijk de telefoon, kiezen voor videochat of gebruiken de app om snel iets te regelen. De zelfredzaamheid van mensen is enorm toegenomen. En daar bewegen wij als bank in mee.”

Daarnaast maken de geldautomaten van de Rabobank, ING en ABN AMRO plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in onze kantoren aanwezig. Dit alles leidt ertoe dat steeds minder klanten een bankkantoor bezoeken. Wijnen vervolgt: ‘Door het afgenomen fysieke bezoek aan onze kantoren is het niet meer passend en rendabel om nog twee kantoren open te houden. Om die reden sluiten wij ons kantoor aan de Dorpsstraat 38 in Woudenberg per 1 augustus 2021 en begroeten wij je van harte op onze vestiging in Barneveld, Torenplein 2.’

Kijk voor actuele informatie over onze kantoren op onze website www.rabobank.nl/gv. De locaties en openingstijden van de automaten van Geldmaat bij jou in de buurt vind je op www.locatiewijzer.geldmaat.nl. Er zijn o.a. geldautomaten in Woudenberg (2), Scherpenzeel (2) en Renswoude (1).

www.locatiewijzer.geldmaat.nl/

Mobiele Bankservice

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om ook deze groep klanten goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Onze mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt hen in uw eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Pascal Timmerman is één van de mobiele medewerkers van Rabobank Gelderse Vallei: “De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Ik help klanten bij het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of geef uitleg over het online regelen van bankzaken. Dit gebeurt bij hen thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten.” Zo helpen we elke klant op een manier die het beste bij hem of haar past. De Mobiele Bankservice is beschikbaar als de coronamaatregelen dit toelaten.

Een Rabo Hypotheek Adviespunt

Naast de Mobiele Bankenservice onderzoeken we dit jaar flexibele vormen van klantbediening in Woudenberg zoals bijvoorbeeld een Rabo Hypotheek Adviespunt. “Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld een spreekkamer die we huren op een locatie in Woudenberg’, aldus Erik Valster, financieel adviseur Rabobank. “Een prettige ruimte waar we samen ongestoord een persoonlijk hypotheekgesprek kunnen voeren”.

Meer weten of hulp nodig bij uw (online) bankzaken? Wist je dat vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online geregeld kunnen worden? Kijk altijd eerst of je de antwoorden op Rabobank.nl kunt vinden. Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen of hulp nodig bij je (online) bankzaken? Neem telefonisch contact op met één van onze adviseurs via telefoonnummer (088) 722 66 00. Zij helpen je graag.

6-5-2021

Deel via Twitter Deel op Facebook Deel op LinkedIn