Openingstijden van onze kantoren vanaf 1 februari 2022
Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt. Mocht je ondanks deze (online) mogelijkheden toch een bezoek aan ons kantoor willen brengen, dan kan dat uiteraard nog steeds. Per 1 februari gelden er nieuwe openingstijden voor onze kantoren in Oisterwijk. In december openden we ons Rabo Contactpunt in Hilvarenbeek.
Voer het e-mailadres in van de persoon met wie je het artikel wilt delen. Het artikel wordt dan verzonden naar de geadresseerde, en een kopie (cc) naar jou.

Kantoor Oisterwijk (op afspraak en inloop):
- Maandag van 13.00 tot 17.00 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur
Rabo Contactpunt Hilvarenbeek (uitsluitend op afspraak)
- Dinsdag en vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur voor dagelijkse bankzaken
- Maandag tot en met vrijdag van 10.00 – 17.00 uur voor vragen over je hypotheek, vermogen of zakelijke financiering.
Maak een afspraak voor een gesprek over jouw dagelijkse bankzaken, hypotheek, vermogen of zakelijke vragen via Particulieren: (088) 722 66 00 of Bedrijven (088) 822 66 66.
Bereikbaarheid
Telefonisch kun je bij ons terecht op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Ook regel je zelf veel buiten deze openingstijden via de app of internet. In geval van nood, zijn we 24 uur, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
Kijk op onze website voor actuele informatie over de locaties en de openingstijden van onze kantoren en Geldmaat automaten.
Geldmaat
Met ingang van 1 oktober heeft Geldmaat de laatste geldautomaten van ABN AMRO, ING en Rabobank overgenomen. In onze kantoren staan per deze datum geen geldautomaten meer. Je kunt terecht bij de automaten van Geldmaat voor het opnemen en storten van contant geld. Naast de overgenomen bankautomaten, breidt Geldmaat de komende tijd ook op nieuwe locaties verder uit. Lees verder voor meer informatie.
Mobiele Bankenservice, onze service aan huis
Het kan natuurlijk zijn dat je toch persoonlijke ondersteuning nodig hebt en minder mobiel bent om naar ons kantoor te komen. In dat geval komen onze adviseurs van de Mobiele Bankservice graag bij je thuis. Zij ondersteunen je in jouw eigen vertrouwde omgeving met je bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan.
Wil je hiervan gebruik maken? Informeer dan eens naar jouw mogelijkheden via (088) 722 66 00. Samen met jou kijkt onze medewerker naar een passende oplossing voor jouw situatie. Kijk hier voor meer informatie.
Meer weten of hulp nodig bij jouw (online) bankzaken?
Kijk altijd eerst of je de antwoorden op rabobank.nl kunt vinden. Ook voor gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over de hypotheek, kun je bij ons terecht via een telefoon- of videogesprek. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, zonder dat je daar de deur voor uit hoeft. Heb je vragen of hulp nodig bij je (online) bankzaken? Neem dan contact op met één van onze adviseurs via (088) 722 66 00. Zij helpen je graag.