Rabo Interhelp Extra

Deze registratieservice is per 1 januari 2016 gestopt

Rabo Interhelp Extra is met ingang van 1 januari 2016 gestopt. U kunt uw passen en waardevolle documenten hier niet meer registreren. Als u in het verleden gegevens bij Rabo Interhelp Extra heeft geregistreerd, dan zijn deze per 1 januari uit onze systemen verwijderd en vernietigd.

Blokkeren passen en creditcards van de Rabobank wijzigt niet

Het blokkeren van passen en creditcards van de Rabobank na diefstal of verlies wijzigt niet. U kunt hiervoor contact blijven opnemen met Rabo Interhelp, telefoonnummer +31 88 722 67 67. Rabo Interhelp is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Bent u in het buitenland en heeft u geen geld, passen en cards meer? Dan kan Rabo Interhelp u voorzien van noodgeld.

Bagagelabels, stickers en sleutelhangers

U kunt bagagelabels, stickers en sleutelhangers van Rabo Interhelp Extra niet meer gebruiken. Bij verlies van uw bagage of sleutels worden deze niet meer via Rabo Interhelp Extra naar u teruggestuurd. Wij adviseren u daarom deze materialen weg te gooien.

Alternatieve registratieservice

Wilt u gebruikmaken van een online registratieservice? Dan verwijzen wij u naar SOS Personal Service als mogelijk alternatief. SOS Personal Service biedt verschillende registratiemogelijkheden. U kunt hier al uw bankpassen, creditcards, identiteitsbewijzen, simkaarten, klantenkaarten en andere waardevolle gegevens laten vastleggen. Ook kunt u sleutelhangers bestellen, zodat uw sleutels bij verlies naar u teruggestuurd kunnen worden. Meer informatie over deze registratieservice leest u op www.SOSPersonalservice.nl/aanbieding.

Contact

Rabobank