Nieuw alternatief voor uw Rabo Scanner

Veelgestelde vragen over het alternatief van de Rabo Scanner

Veiligheid is belangrijk als het gaat om uw bankzaken. De Rabo Scanner zorgt ervoor dat u veilig kunt bankieren. Maar sommige klanten vinden het lastig om de Rabo Scanner altijd bij de hand te moeten hebben. Dat snappen wij en daarom werken we steeds aan nieuwe, veilige manieren waarmee u uw bankzaken kunt regelen.

We verwachten eind dit jaar een alternatief voor de huidige Rabo Scanner te introduceren. Hoe dat eruit gaat zien, zijn we nu aan het testen.

Waarom wordt de Rabo Scanner vervangen?

Veel van onze klanten vinden het lastig om altijd een kastje te gebruiken. Daarom werken we aan een alternatief, zonder dat u een hulpmiddel, zoals de Rabo Scanner, nodig heeft.

Is de Rabo Scanner nog wel veilig genoeg?

Ja, de Rabo Scanner is en blijft een veilige manier om uw bankzaken te mee regelen.

Is het alternatief net zo veilig als de Rabo Scanner?

Ja, dat is net zo veilig. Veiligheid staat op de eerste plaats als het om uw bankzaken gaat. Door nieuwe technieken wordt het mogelijk om veilig online te bankieren zonder apart kastje.

Gaat het alternatief voor de Rabo Scanner mij geld kosten?

Nee, u hoeft hier niets voor te betalen.

Ik wil mijn Rabo Scanner houden, kan dat?

Ja, dat kan. De Rabo Scanner blijft bestaan naast het alternatief. U kunt straks kiezen welke optie u wilt gebruiken.

Is het alternatief ook geschikt voor blinden en slechtzienden?

Ja, het alternatief testen wij uitgebreid onder klanten en daarbij letten we op het gebruiksgemak voor al onze klanten.

Wanneer krijg ik het alternatief?

Dat kunnen we nu nog niet precies zeggen. Wat al wel zeker is, is dat het alternatief in fases beschikbaar komt voor onze klanten. Hiervan brengen wij u tijdig op de hoogte.

Contact

Rabobank