Rabo eTrade: toekomstvast en veilig bankieren

Met Rabo eTrade regel je eenvoudig online je Trade zaken op een veilige en vertrouwde manier. Zo kun je op elk gewenst moment al je Trade zaken afhandelen.

Gepersonaliseerd dashboard op basis van jouw voorkeuren Realtime inzicht op de status van je transacties Directe communicatie met de Trade afdeling over je transacties

Zo werkt Rabo eTrade

Via het digitale platform Rabo eTrade regel je al jouw Trade zaken op elk gewenst moment en op een manier die past bij jou en je organisatie. Zo heb je via het dashboard niet alleen altijd inzicht in (de status) van jouw Trade producten, maar kun je het dashboard ook inrichten op basis van je voorkeuren en informatiebehoefte. Zo heb je in één oogopslag direct inzicht voor jouw organisatie. Via een eigen Supervisor zorg je er bovendien voor dat de juiste collega’s toegang tot Rabo eTrade krijgen en bijvoorbeeld wie van hen aanvragen mogen doen en/of ondertekenen.

Bekijk hier hoe Rabo eTrade werkt
Video etrade

Veelgestelde vragen over Rabo eTrade

Ik heb hulp nodig bij het gebruik van Rabo eTrade, waar kan ik meer informatie vinden?

Op onze supportpagina vind je onder andere informatie over hoe je als Supervisor Rabo eTrade kunt inrichten op een manier die past bij jouw organisatie. Ook vind je informatie die voor gebruikers handig is, bijvoorbeeld over het aanvragen van bankgaranties of documentaire incasso’s en over het inrichten van alerts. Ook vind je uitgebreide handleidingen die je meer vertellen over de functies van Rabo eTrade. Op onze supportpagina vind je ook een document met antwoorden op de meest gestelde vragen.

Ga naar de supportpagina van Rabo eTrade
Wat is de impact van het coronavirus en het gebruik van Rabo eTrade?

De online werkwijze van Rabo eTrade is vanzelfsprekend corona-’proof’. Echter vanwege de impact van het coronavirus kan het voorkomen dat koeriersdiensten documenten niet tijdig of zelfs niet afleveren in bepaalde landen. Neem altijd vooraf contact op met jouw handelspartner over de mogelijkheden om zaken te doen.

Lees meer over de impact van het coronavirus
Kan ik de status van mijn zending volgen via Rabo eTrade?

De status van je zendingen kun je volgen via de website van Parcel International op basis van het referentienummer van je product. Dit nummer vind je in Rabo eTrade. De referentienummers voor bankgaranties beginnen met GU of GB. De nummers voor Letter of Credit met LM of LX en voor documentaire incasso’s beginnen met CM of CX.

Volg je zending via parcelinternational.nl

Voorwaarden Rabo eTrade

Op het gebruik van Rabo eTrade zijn de Algemene Voorwaarden Online Diensten Zakelijk 2020 van toepassing.

Kunnen we je verder helpen

Voor overige vragen kun je een bericht sturen naar de Trade Service Desk. Of neem telefonisch contact op via (030) 216 36 00 tussen 8:00 – 17:30 uur.