jongen op stoel die iemand belt

Rabo Betaalverzoek Plus: meer betaalmethodes, ook vanuit het buitenland

Betalen je klanten niet via pin of je webwinkel maar stuur je ze een factuur? Dan biedt Rabo OmniKassa met Rabo Betaalverzoek Plus een extra service om je geld sneller te krijgen. Klanten betalen met een paar klikken en in het dashboard van Rabo OmniKassa zie je in één overzicht de status van al je betaalverzoeken. Bovendien kunnen je klanten betalen met iDEAL, creditcard én PayPal waardoor je ze nog meer betaalgemak biedt. Ook vanuit het buitenland.

Meer betaalgemak voor je klant Ook voor als je klant in het buitenland zit Inzicht in de status van je betaalverzoeken
Ik wil Rabo Betaalverzoek Plus
Inloggen Dashboard

Wat is Rabo Betaalverzoek Plus?

Rabo Betaalverzoek Plus is een betaalverzoek met meer opties. Daarmee kunnen jouw klanten betalen zoals zij willen, dus ook via iDEAL, creditcards of PayPal. Zo reken je eenvoudig af met je klanten in Nederland én in het buitenland. Veilig, snel en makkelijk.

Hoe werkt Rabo Betaalverzoek Plus?

Vanuit het Rabo OmniKassa dashboard stuur je eenvoudig een betaallink naar je klant.

  1. Login bij Rabo OmniKassa en ga naar het tabblad ‘Betaalverzoeken’ en maak een betaalverzoek aan.
  2. Kies voor een betaalverzoek via sms of e-mail.
  3. De Rabobank verstuurt een betaallink namens jou als ondernemer naar je klant.
  4. De klant klikt vervolgens op de betaallink en wordt doorgeleid naar de betaalpagina. Hier kan de klant kiezen met welke betaalmethode hij wil betalen.

Het bedrag staat de volgende dag op je rekening. Met Rabo Betaalverzoek Plus kan je tot maximaal € 5.000,- per keer laten betalen. Betaalt je klant niet via de betaallink? Dan vervalt het betaalverzoek na maximaal 100 dagen. Als ondernemer kan je zelf instellen hoelang de betaallink geldig is, van 1 tot maximaal 100 dagen.

Onderdeel van Rabo OmniKassa

Rabo Betaalverzoek Plus is één van de betaalmogelijkheden van Rabo OmniKassa. Rabo OmniKassa bied jouw als ondernemer de mogelijkheid om jouw klanten makkelijk te laten afrekenen. Via het bijbehorende dashboard bied je voor iedere verkooppunt de gewenste betaaloplossing. Rabo SmartPin, je eigen pinautomaat, Rabo OnlineKassa of met Rabo Betaalverzoek Plus. Zo beweegt Rabo OmniKassa met je mee en speel je eenvoudig in op ontwikkelingen in jouw bedrijf of van jouw klanten.

Vraag Rabo Betaalverzoek Plus nu aan

Rabo Betaalverzoek Plus vraag je eenvoudig aan via je Rabo OmniKassa dashboard. Log in op Rabo OmniKassa en klik in het dashboard op het tabblad ‘Beheer’ en vervolgens op ‘Betaalverzoek Plus’. Daar kan je Rabo Betaalverzoek Plus aanvragen. Maak je nog geen gebruik van Rabo OmniKassa? Vraag dit dan eerst eenvoudig aan.

Kostenoverzicht

Abonnementskosten Gratis*
Totale omzetbijschrijving per dag** € 0,25
Rabo Betaalverzoek Plus versturen E-mail SMS
Gratis € 0,10
Betaling ontvangen van klant iDEAL PayPal
€ 0,25 € 0,15***
MasterCard & Visa Maestro & V Pay
1,90% 1,50%
Bancontract
1,50%

Productdetails

Algemene voorwaarden Rabo OmniKassa (PDF) Algemene voorwaarden Rabo Betaalverzoek Plus (PDF)

Veelgestelde vragen

Kan ik een reminder sturen?

Op dit moment is het niet mogelijk een reminder te sturen.

Kan ik meerdere betaalverzoeken tegelijk versturen?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om meerdere betaalverzoeken tegelijk te versturen.

Kan ik ook een Betaalverzoek Plus versturen via WhatsApp?

Het is helaas niet mogelijk om een Betaalverzoek Plus te versturen via WhatsApp. Wel kan je deze gemakkelijk delen via e-mail of sms.

Zelf regelen & Contact