Rabo OnlineKassa Support

Hier vind je alle informatie over service en ondersteuning voor installatie en gebruik van jouw Rabo OnlineKassa.

In gebruik nemen van Rabo OnlineKassa

Rabo OnlineKassa maakt onderdeel uit van Rabo OmniKassa 2.0. Om Rabo Online Kassa te kunnen gebruiken, doorloop je een aantal stappen. Sommige stappen zijn wat technischer, je kunt hiervoor een webbouwer inschakelen. 

Je kunt Rabo OnlineKassa gebruiken nadat je deze gekoppeld hebt aan jouw webwinkel. Je kunt gebruikmaken van voorbeeldcodes waarmee je de Rabo OnlineKassa koppelt aan jouw webwinkel. Je kunt ook kiezen voor een plug-in, waardoor je geen eigen code hoeft te schrijven en de installatie eenvoudiger wordt. Een webwinkelbouwer kan je ook helpen bij de installatie.

Rabo OnlineKassa gebruiken

Hulpmiddelen en instructies voor gebruik van Rabo OnlineKassa

Hier vind je een aantal hulpmiddelen en instructies om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van jouw Rabo OnlineKassa.

Betaalmethoden

Nieuwe betaalmethoden aanvragen

Via je Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard kun je nieuwe betaalmethoden aanvragen voor jouw webwinkel. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Wanneer je een nieuw betaalmethode contract aanvraagt, kan je deze voor al jouw webwinkels in gebruik nemen. Vergeet deze niet met je webwinkel te integreren.

Stap-voor-stap handleiding Nieuwe betaalmethode aanvragen (PDF)
Je betaalmethoden activeren of deactiveren

Via je Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard kun je jouw gecontracteerde betaalmethoden activeren of deactiveren per webwinkel. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Let op: je kunt alleen gecontracteerde online betaalmethoden activeren of deactiveren.

Stap-voor-stap handleiding Betaalmethoden activeren/deactiveren (PDF)

Refunden

Refunden van een online transactie

Via je dashboard kun je jouw klant refunden. Dit kun je eenvoudig doen door de transactiedetails te openen en vervolgens op ‘Refund’ te klikken. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Dit kan tot en met 60 dagen na de transactie. Dit geldt niet voor PayPal en Bancontact. Betalingen met PayPal betaal je retour via je PayPal account. Betalingen met Bancontact betaal je retour via Rabo Internetbankieren (Professional). Je vraagt jouw klant om het IBAN-rekeningnummer omdat dit rekeningnummer niet getoond wordt in het Dashboard.

Stap-voor-stap handleiding Refunden online transactie (PDF)
Wanneer ontvangt de klant mijn refund?

Gemiddeld ontvangt jouw klant het geld binnen twee dagen terug. Dit hangt echter af van de betreffende bank. Voor vreemde valuta is het gemiddelde vier werkdagen. De terugbetaling wordt verrekend met je dagomzet. Als je dagomzet onvoldoende is om de terugbetaling te kunnen verrekenen, dan wordt het resterende bedrag automatisch afgeschreven van je betaalrekening.

Overig

Paypalaccount activeren in Rabo OnlineKassa

Voor het activeren van PayPal in de Rabo OnlineKassa voeg je het e-mail adres van jouw PayPal-account toe in het Rabo OmniKassa Dashboard en pas je een aantal instellingen van jouw PayPal-account aan in de PayPal-omgeving. Welke instellingen dat zijn lees je in bijgaande instructie. Heb je nog geen eigen zakelijk PayPal-account, dan kun je deze aanvragen op:

Paypal zakelijk

Activeren PayPal in Rabo OnlineKassa (PDF)
Specificatie transacties exporteren

De transacties (specificaties) van de Rabo OmniKassa 2.0-uitbetaling zijn niet alleen te vinden in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard, maar kunnen ook worden gerapporteerd in een csv-bestand. Dit bestand kun je eenvoudig downloaden via de knop ‘Exporteren’ in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard onder het tabblad ‘Transacties’. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Let op: de specificaties worden niet automatisch naar het e-mailadres van de contactpersoon verstuurd. Deze functionaliteit is nog niet beschikbaar.

Stap-voor-stap handleiding Exporteren Transactiespecificaties (PDF)
Hoe achterhaal ik de klantgegevens bij een transactie?

Vanwege wet- en regelgeving zie je in jouw dashboard niet automatisch persoonlijke gegevens van je klanten. Deze kun je bekijken in je eigen administratie en koppelen aan jouw webwinkelsysteem: 

Als je klant betaalt, stuurt jouw webwinkelsysteem een betaalverzoek naar Rabo OnlineKassa.In dit betaalverzoek voeg je een ordernummer toe. * Optioneel: naam klant en/of orderlines (= de bestelde items) meegeven. Zorg ervoor dat dit nummer hetzelfde is als het nummer in jouw webwinkelsysteem. Zo koppel je jouw klantgegevens van de webwinkel aan een transactie. Stap-voor-stap handleiding Exporteren Transactiespecificaties (PDF)
Welke naam ziet mijn klant bij het afrekenen in Rabo OnlineKassa?

De klant ziet als ontvanger Rabobank OmniKassa staan op zijn afschrift. In de transactieomschrijving staat de naam van het verkooppunt die jij zelf instelt in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard onder ‘Beheer > Winkels en verkooppunten > Mijn winkel > Gegevens verkooppunt > Webwinkel URL’. Het is mogelijk om dit zelf te wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeldtransactie aan test.nl.

Naam bij afrekenen

Is het mogelijk om een betaallink naar klanten te sturen?

Dit is mogelijk en er zijn merchants die dit gebruiken. Dit verloopt echter niet via de Rabobank. Wij bieden hier helaas geen ondersteuning voor.

Kun je een webwinkel toevoegen aan de bestaande OmniKassa 2.0 overeenkomst?

Dit is mogelijk, hiervoor ga je in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard naar ‘Beheer > Winkels en verkooppunten > Gewenste winkel’ en klik je op ‘Verkooppunt toevoegen’. Meer informatie vind je op de Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard-supportpagina.

Hoe veilig is Rabo OnlineKassa?

Rabo OnlineKassa maakt het zowel voor jou als ondernemer als voor je klant mogelijk om goederen en diensten via internet compleet beveiligd te betalen en voldoet aan de Payment Card Industry Data Security Standaard (PCI DSS). Met Rabo OmniKassa 2.0 hoef je eventuele gevoelige gegevens zoals het Persoonlijke Account Nummer (PAN) dat voor betalingen gebruikt wordt, niet te weten. Alle communicatie tussen jouw webwinkel en de betaalserver wordt beveiligd uitgewisseld via een Signing Key. Deze Signing Key is opgeslagen in een beveiligde omgeving van je webwinkel.

Hoe voorkom ik creditcardfraude?

De creditcardverwerker van Rabo OnlineKassa houdt actief de frauderisico's van jouw betalingen in de gaten. Als hieruit blijkt dat de risico's te groot worden, kan dit leiden tot het tegenhouden van een creditcardbetaling.

Aanbevelingen voor het beperken van frauderisicio’s (PDF)

Hulp bij installatie

Koppelen van jouw webwinkel met Rabo OnlineKassa

De koppeling van jouw webwinkel met Rabo OnlineKassa zorgt ervoor dat er vanuit de webwinkel voor elke betaling een betaalverzoek wordt verstuurd naar de Rabo OnlineKassa-server en dat de webwinkel de responsberichten kan ontvangen en verwerken. Het koppelen van de Rabo OnlineKassa vereist technische kennis. Je kunt gebruikmaken van voorbeeldcodes (SDK/API) waarmee je de koppeling van Rabo OnlineKassa met jouw webwinkel zelf kunt bouwen. Je kunt ook kiezen voor een plug-in, waardoor je geen eigen code hoeft te schrijven en de installatie eenvoudiger wordt. 

Op deze pagina vind je een aantal hulpmiddelen en instructies voor jou of je webbouwer om jouw webwinkel te koppelen met Rabo OnlineKassa.

Webbouwer

Wat geef ik aan mijn webbouwer voor het installeren van mijn Rabo OnlineKassa?

Voor het koppelen van de Rabo OnlineKassa aan jouw webwinkel heeft je installateur de Signing Key en Refresh Token nodig. Deze zijn te vinden in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard onder Beheer > Winkels en verkooppunten > API Keys. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Een veilige manier om de Signing Key en Refresh Token te versturen naar jouw installateur is: plak de gegevens in Kladblok (van Windows) en sla dit op als tekst-bestand. Je slaat dit bestand op via een ZIP-programma met versleuteling en wachtwoord. Vervolgens mail je het ZIP-bestand aan jouw installateur en verstuur je het wachtwoord per sms.

Stap-voor-stap handleiding Signing Key en Refresh Token kopiëren (PDF)
Plug-ins voor Rabo OnlineKassa

Plug-ins voor Rabo OmniKassa

Maak je gebruik van de standaard betaalpagina van Rabo OmniKassa? Dan kun je deze aan jouw webwinkel koppelen via de beschikbare plug-ins. De betaalpagina kun je met jouw eigen logo laten aansluiten bij je huisstijl. 

Een plug-in bevat een standaard programmeercode voor een directe koppeling tussen jouw webwinkel en Rabo OmniKassa. Door het gebruik hiervan hoef jij of je installateur niet zelf een programmeercode te schrijven. Op dit moment zijn er 20 plug-ins beschikbaar voor de Rabo OmniKassa. 

Indien je geen passende plug-in kunt vinden in het overzicht, kun je ook een Software Development Kit voor Rabo OmniKassa downloaden. Hiermee kun je zelf een koppeling (laten) bouwen tussen jouw webwinkel en de Rabo OmniKassa. Er is een SDK beschikbaar o.b.v. Java en een SDK o.b.v. PHP.

Beschikbare plug-ins voor de Rabo OmniKassa bij iDEAL Checkout

CS CartDrupalFreeWebshop
Joomla & HikashopJoomla & VirtuemartMagento
K2storeLitecartOpenCart
osCommercePrestashopTomatocart
WP & JigoshopWP & e-ShopWP & MarketPress
WP & WoocommerceWP & WPSCZenCart

Plug-ins downloaden via idealcheckout.nl

Disclaimer
Je neemt deze plug-ins rechtstreeks af van de ontwikkelaar van de plug-ins, iDEAL Checkout. De Rabobank is daarbij geen partij. De plug-ins zijn door iDEAL Checkout naar eigen inzicht ontwikkeld. De Rabobank heeft de plug-ins gecontroleerd op compatibiliteit met de Rabo OmniKassa, maar kan niet instaan voor een correcte werking van de plug-ins. De Rabobank wijst iedere aansprakelijkheid af voor vergoeding van eventuele schade, geleden door jou als gevolg van het gebruik van de plug-ins. In geval van problemen met de (werking van de) plug-ins dien je contact op te nemen met iDEAL Checkout.

Jouw webwinkel koppelen met behulp van de plug-in

Het koppelen van de Rabo OnlineKassa aan jouw webwinkel vereist technische kennis. Om het koppelen makkelijker te maken, bieden wij plug-ins aan waarmee je zelf geen code meer hoeft te schrijven om de koppeling te bouwen. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je jouw webwinkel aan Rabo OnlineKassa kan koppelen door middel van de plugin.

Stap-voor-stap handleiding Webwinkel koppelen (met plug-in) (PDF)
SDK (software development kit) en API

Als jij of je installateur zelf een koppeling maakt, is hiervoor een SDK beschikbaar en een API service.

API

Rabo OmniKassa API Handleiding (PDF) Rabo OmniKassa API Handleiding (Engels) (PDF)
Webwinkelpakketten met standaardmodules

Het gebruiken van een standaardmodule maakt de installatie eenvoudiger. Zo hoef je geen gebruik te maken van de voorbeeldcodes in PHP en .NET of zelf te programmeren.

Standaardmodules webwinkelsoftwarepakketten

Verschillende webwinkelsoftware-leveranciers bieden een standaardmodule voor het afrekenen met de Rabo OmniKassa. De standaardmodule voorziet in de integratie van de Rabo OmniKassa met jouw webwinkel in de testomgeving. Zodra de getekende overeenkomst door de Rabobank is goedgekeurd, ontvang je de gegevens om jouw Rabo OmniKassa te activeren. Voor vragen over de mogelijkheden en het gebruik van deze standaardmodules, verwijzen wij je naar de betreffende leveranciers.

 

Overig

Webwinkel beëindigen

Als je geen gebruik meer maakt van jouw webwinkel, kun je deze gemakkelijk zelf beëindigen via het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard. Dit doe je door op ‘Webwinkels’ te klikken onder de tab ‘Beheer’ in jouw Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard. Navigeer vervolgens naar de webwinkel die je wilt beëindigen, klik op ‘Acties’ > ‘Beëindigen’ en kies een beëindigingsdatum. Hieronder vind je een stap-voor-stap instructie met afbeeldingen hoe je dit doet.

Handleiding: Webwinkel beëindigen (PDF)
Betaalmethodelogo’s voor jouw website

Door op je website logo’s te plaatsen van de betaalmogelijkheden die jouw webwinkel of instantie accepteert, is het voor je klanten duidelijk op welke manieren zij kunnen betalen. Hieronder vind je een overzicht van alle betaalmethoden en kassaservices die in Rabo OnlineKassa te gebruiken zijn. De logo’s kun je downloaden als ZIP-bestand. In het ZIP-bestand zie je ook banners van de verschillende betaalmethoden. 

Als je een eigen betaalpagina bouwt, zijn er een aantal regels voor het gebruiken van logo's. Deze regels gelden ook als je gebruikmaakt van onze betaalpagina’s en je in jouw eigen webwinkel wilt melden welke betaalmethoden beschikbaar zijn.

Regels voor het gebruiken van logo's

Er mogen geen andere grafische elementen het logo omringen of belemmeren. Het logo mag op iedere achtergrond geplaatst worden, mits er voldoende contrast is tussen het logo en de achtergrond. Voor de duidelijkheid richting je klanten wordt aanbevolen om op iedere pagina waar informatie verschijnt over betalen op internet het logo te plaatsen van de betaalmethoden die jouw webwinkel accepteert. Je moet ervoor zorgen dat je verwijst naar Rabo OnlineKassa (let op de juiste schrijfwijze). * Alle logo’s moeten gelijkwaardig zijn (dus even groot en op de juiste volgorde). De vastgestelde volgorde is: iDEAL, MasterCard, Visa, Maestro, V PAY, Bancontact, PayPal en AfterPay. Ook als je niet alle betaalmethoden gebruikt moet je deze volgorde aanhouden. Je mag de logo’s alleen in full-colour gebruiken.Logo's en banners
Hoe verwerken wij PayPal transacties?

De verwerking van PayPal vindt geheel buiten de Rabo OmniKassa 2.0 plaats. Als je voor PayPal kiest, vindt er doorleiding plaats naar de PayPal website voor controles en autorisaties. Na de verwerking bij PayPal kom je weer terug bij Rabo OmniKassa 2.0. Jouw uitbetalingen vind je tevens terug in je PayPal dashboard, niet op je aangesloten zakelijke Rabobank rekening. De PayPal transacties vind je wel terug in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard. 

Bij vragen over een PayPal transactie verwijzen wij je graag naar het contactcentrum van PayPal. Dit is te benaderen via je PayPal dashboard.

Betaalstappen in de Rabo OnlineKassa

Een betaling met de Rabo OnlineKassa verloopt in 4 stappen.

OnlineKassa betaalstappen

Betaalstap 1: ‘Authenticate’ - webwinkel authentiseert zich bij Rabo OnlineKassa
Nadat de klant in de webwinkel heeft gekozen voor ‘betalen’, wordt door de webwinkel het proces gestart om zichzelf te authentiseren bij de Rabo OnlineKassa. Hiertoe haalt de webwinkel een Access- token op bij Rabo OnlineKassa met zijn Refresh Token. 

Betaalstap 2: ‘Order’ - Versturen van de order vanuit de webwinkel aan Rabo OnlineKassa
De webwinkel stuurt een order naar de Rabo OnlineKassa en authentiseert zichzelf met het eerder opgehaalde Access Token. Rabo OnlineKassa stuurt een redirect-URL terug naar de webwinkel die vervolgens de consument doorstuurt naar de betaalpagina’s op deze URL. 

Betaalstap 3: ‘Inform’ - Ontvangst en verwerken responsbericht
Na afloop van de betaling stuurt Rabo OnlineKassa de consument terug naar de webwinkel return URL, met daarbij de order status en het MerchantOrderID. De webwinkel toont de consument de details over de verdere afhandeling van de order. 

Betaalstap 4: ‘Notification’ - Ontvangst en verwerken responsbericht
Als de betaling daadwerkelijk is verwerkt ontvangt de webwinkel op de door hem in Rabo OmniKassa Dashboard ingestelde webhook URL een bericht dat hij de laatste orderstatus kan opvragen. Dit bericht volgt altijd, ook als de consument in stap 3 de browser voortijdig gesloten zou hebben.

Waar vind ik de Signing Key(s) en Refresh Token(s)?

Volg de instructies op deze pagina onder het kopje ‘Webbouwer > Wat geef ik aan mijn webbouwer voor het installeren van mijn Rabo OnlineKassa?’.

Signing Key en Refresh Token opvragen

Voor het koppelen van jouw webwinkel aan Rabo OnlineKassa heb jij of je webbouwer een ‘Signing key’ en een ‘Refresh token’ nodig van zowel de Sandbox omgeving als de Productieomgeving. Deze zijn beide specifiek voor de opgevoerde webwinkel(s) en worden gegenereerd in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard. Je vindt deze onder Beheer > Winkels en verkooppunten > (Winkelnaam) > (Online verkooppuntnaam) > Kopje Websitekoppelingen. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je de Signing Key(s) en Refresh Token(s) kan vinden en kopiëren.

Stap-voor-stap handleiding Signing Key en Refresh Token kopiëren (PDF)
Testen Rabo OnlineKassa (sandbox)

Voordat je de Rabo OnlineKassa in gebruik neemt, adviseren wij je om de Rabo OnlineKassa eerst te integreren met de testomgeving van de Rabo OnlineKassa (sandbox genoemd). Op deze wijze kun je de betaalverzoeken vanuit jouw webwinkel testen in de Rabo OnlineKassa. Er kan getest worden met de betaalmethoden iDEAL, een of meer card(s) (Visa, MasterCard,Maestro of V PAY), Bancontact en de kassaservice PayPal.

Handleiding Testen in de testomgeving Rabo OnlineKassa (PDF)
Activeren Rabo OnlineKassa in productie

Als je de Rabo OnlineKassa in gebruik wilt nemen en jouw klanten wilt laten betalen, breng je de Rabo OmniKassa naar de productie-omgeving. Hiervoor vul je de webhook in in het Rabo OmniKassa Dashboard en heb je jouw eigen Refresh Token en Signing Key (‘Geheime Sleutel’) nodig. Deze gegevens vind je in het Rabo OmniKassa Dashboard bij elk verkooppunt onder het kopje Websitekoppelingen.

Handleiding In productie brengen van de Rabo OnlineKassa (PDF)
Webhook URL instellen voor jouw webwinkel

De webhook vul je in, in het Rabo OmniKassa 2.0 Dashboard onder Beheer > Winkels en verkooppunten > (Winkelnaam) > (Online verkooppuntnaam) > Kopje Websitekoppelingen. Gebruik de stap-voor-stap handleiding hieronder als je wilt zien hoe je dit doet. Als er een betaling is verwerkt (succesvol of niet) ontvangt de webwinkel op de ingestelde Webhook URL een bericht dat hij de laatste orderstatus kan opvragen. Hierdoor ontvangt de webwinkel de benodigde informatie en actuele status waarmee de order geautomatiseerd kan worden verwerkt. Als je de webwinkel koppeling zelf hebt gebouwd, moet je ook zelf een webhook URL aanmaken. Als je de webwinkel koppeling hebt gemaakt met behulp van de plug-in, dan wordt er automatisch een webhook URL aangemaakt door iDEAL Checkout. Instructie hiervoor vind je op onderstaande URL.

Webhook URL bij webwinkelkoppeling met behulp van de plugin

Stap-voor-stap handleiding Webhook URL instellen (PDF)
Wat is een Webhook URL en waar dient deze voor?

Als er een betaling is verwerkt (succesvol of niet) ontvangt de webwinkel op de ingestelde Webhook URL een bericht dat hij de laatste orderstatus kan opvragen. Hierdoor ontvangt de webwinkel de benodigde informatie en actuele status van de betaling, waarmee de order geautomatiseerd kan worden verwerkt. Houd er rekening mee dat sommige transacties in eerste instantie een ‘OPEN’ status kunnen krijgen. Als deze status later wordt bijgewerkt naar ‘SUCCESS’ of ‘CANCELLED’ of ‘EXPIRED’ dan wordt via de webhook (‘automaticResponseUrl’) een notificatie gedaan dat de Order Respons beschikbaar is om op te halen door de webwinkel . Deze eerste notificatie wordt gestuurd zodra de order een eindstatus (‘SUCCESS’, ‘CANCELLED’ of ‘EXPIRED’) bereikt heeft. Als de Order Respons niet wordt opgehaald, dan wordt elke minuut een nieuwe notificatie gestuurd; tot 24 uur na het bereiken van de eindstatus zullen deze notificaties gestuurd blijven worden. Als de webwinkel Order Respons gaat ophalen, dan worden in één keer van alle beschikbare orders de eindstatus doorgegeven.

Foutmelding ‘No access token could be generated’

Deze foutmelding ontstaat als de server van de Rabo OmniKassa het betaalverzoek niet kan verwerken. Dit is een generieke foutmelding en kan ook veel verschillende oorzaken hebben.
Controleer de volgende parameters: 

Niet unieke transactiereferentie. Onjuiste combinatie signing Key/refreshtoken. Er wordt een betaalmethode opgevraagd waar nog geen contract voor is. Het overgaan van de testomgeving naar de live-omgeving, niet alle testgegevens worden gewijzigd. Wanneer de foutmelding niet verdwijnt ontvangen wij graag het betaalverzoek waarmee de foutmelding ontstaat. Wij zullen dan onderzoeken waarom het bij jou misgaat.
Waarom krijgt de webwinkel geen responses binnen?

Als je problemen ervaart met het ontvangen van responsberichten of het verwerken van de berichten in jouw webwinkel, dan kun je onderstaande controles uitvoeren: 

Controleer of in het betaalverzoek de juiste URL wordt meegeleverd in het veld << ReturnUrl>>. Controleer in het betaalverzoek of het format van de URL geldig is. Controleer of de return URL en webhook vanaf een externe internettoegang bereikbaar zijn. Een toegangscontrole (inlognaam/wachtwoord of IP-filter) of een firewall kan de toegang tot jouw server blokkeren. Hits naar de URL’s voor responsberichten horen in de toegangslog van jouw server te verschijnen (historie van hits). Je kunt geen contextparameters meegeven aan de respons-URL’s. Hiervoor gebruik je de unieke transactierefentie in het veld transactionReference in het betaalverzoek. Optioneel kun je ook gebruikmaken van het veld orderID dat eveneens wordt teruggegeven in de parameters van het responsbericht.

Service en support

Op deze supportpagina staat uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap handleidingen voor Rabo OnlineKassa die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo OnlineKassa? Zie dan onze uitgebreide Rabo OmniKassa 2.0 handleiding:

Uitgebreide handleiding Rabo OmniKassa 2.0 (PDF)

Kom je er toch niet uit? Het Support Team Rabo OmniKassa staat klaar om jouw vragen te beantwoorden. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 030 – 213 13 11. Ze zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 21.00 uur op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Zelf regelen & Contact