Installeren en gebruiken van jouw Rabo PinBox

Voor het installeren en gebruiken van jouw PinBox zijn de volgende handleidingen beschikbaar. In deze handleidingen lees je onder andere wat er in het pakket van jouw Rabo PinBox levering zit, hoe je ziet of de terminal volledig is opgeladen en hoe je een wachtwoord voor refunds instelt.

Hieronder vind je instructies voor een aantal belangrijke processen van de Rabo PinBox die via het Rabo OmniKassa dashboard verlopen.

Veelgestelde vragen

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen over Rabo PinBox.

Informatie voor klanten met een oude Rabo PinBox

Rabo PinBox is vanaf 18 september 2017 beschikbaar als onderdeel van Rabo OmniKassa. De pinautomaten zijn tevens vernieuwd. Je kunt je oude automaten wel blijven gebruiken. Ook als je overstapt naar Rabo OmniKassa.

Heb je nog geen Rabo OmniKassa contract en je Rabo PinBox hierin opgenomen, dan zijn onderstaande voorwaarden en kosten voor jouw PinBox van toepassing.

Wil je meer weten over Rabo OmniKassa en de mogelijkheden van Rabo PinBox hierin?

Service en support

Op deze pagina krijg je uitleg over de meest voorkomende processen en kun je de meest gestelde vragen zien. Heb je een vraag over hoe je een bepaald proces stap voor stap moet doen? Zie dan de handige stap-voor-stap instructies voor Rabo PinBox die op deze pagina staan. Wil je meer uitgebreide informatie over Rabo PinBox? Zie dan onze uitgebreide Rabo OmniKassa handleiding:

Service & Contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@omnikassa.rabobank.nl .