
Rabo Smart Pay, de nieuwe naam van Rabo OmniKassa
Rabo OmniKassa heet vanaf begin oktober 2022 Rabo Smart Pay. Hieronder vertellen we wat dat voor jou betekent en waar je op moet letten. Ook vind je hier het antwoord op de veelgestelde vragen.
Wat verandert er?
De nieuwe naam zie je onder andere in het Rabo OmniKassa dashboard en op je kostennota. Vanaf 1 november wijzigt ook de omschrijving van je omzetbijschrijving in internetbankieren. Als je bijvoorbeeld voor een (boekhoud)pakket jouw boekingen vanuit Rabo Business Banking inleest, kan het zijn dat je een aanpassing moet doen.
De namen van de betaaloplossingen van Rabo OmniKassa, zoals Rabo SmartPin en Rabo OnlineKassa, veranderen niet. Ook alle productkenmerken blijven hetzelfde.
Aanpassing Algemene Voorwaarden
Door de naamswijziging zijn er nieuwe Algemene Voorwaarden.
Rabo Smart Pay Support
De naam van Rabo OmniKassa Support is veranderd in Rabo Smart Pay Support. Het telefoonnummer is niet veranderd, maar het e-mailadres wel. Dit is nu: contact@smartpay.rabobank.nl.
Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet bij?
Wil je meer informatie of heb je nog vragen? Neem dan contact op met Support:
Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57.
Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Email: contact@smartpay.rabobank.nl
Rabo Smart Pay; get smart, get paid
Als ondernemer worden de inkomsten van je bedrijf bepaald door wat wordt betaald. Daarom wil je dat jouw klanten altijd en overal, eenvoudig kunnen betalen. Of dit nu is in je winkel, op het terras, aan de deur of in je webshop. Je regelt het allemaal met Rabo Smart Pay, de totaaloplossing voor al je betalingen waardoor jij nóg slimmer kunt ondernemen.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.