Eigen Automaat Support

Op deze pagina lees je meer over het installeren en het gebruik van je eigen pinautomaat via Rabo Smart Pay. Omdat wij in dit geval geen leverancier zijn van jouw pinautomaat, zullen wij je soms moeten doorverwijzen naar de leverancier van je eigen pinautomaat voor support.

Activeer en installeer jouw eigen pinautomaat in 3 stappen

In 3 eenvoudige stappen installeer en activeer je jouw eigen pinautomaat.

Veelgestelde vragen

Service en contact

Staat je vraag niet op onze supportpagina? Neem dan contact met ons op.

Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57 Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.
phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer