Nieuwe of extra Rabo Scanner aanvragen voor bedrijven

Heb je de batterijen van je kapotte Rabo Scanner gecheckt en doet hij het nóg niet? Vraag een nieuwe of een extra scanner aan voor je zakelijke betalingen.

Nieuwe Rabo Scanner aanvragen

Een nieuwe Rabo Scanner heb je altijd binnen twee werkdagen op je bedrijfsadres. Lees hieronder hoe je de scanner aanvraagt.

Je ontving de Rabo Scanner nooit

Kreeg je de scanner niet bij je aanvraag voor een zakelijk betaalpakket van de Rabobank mét online bankieren? Neem contact met ons op, dan sturen we er eentje naar je toe. Dit kost je niets.

Je Rabo Scanner is kwijt

Ligt je scanner op een onvindbare plek op kantoor of thuis en geef je je zoektocht op? Neem contact met ons op en we sturen je een nieuwe. Dit kost € 14,95.

Neem contact met ons op

Je Rabo Scanner is kapot

Heb je de batterijen van je Rabo Scanner gecheckt? Die vervang je namelijk zelf. Doet hij het daarna nog niet, dan is hij waarschijnlijk kapot. Vraag een nieuwe aan via de oranje knop ‘Vraag nieuwe Rabo Scanner aan’. Dit kan één keer per kalenderjaar en kost je niets.

Stuur je oude, kapotte scanner naar ons terug in de retourenvelop. Die krijg je bij je nieuwe. Zo help je ons de scanner te verbeteren.

Extra Rabo Scanner aanvragen

Soms heb je een extra Rabo Scanner nodig. Bijvoorbeeld als je voor je werk vaak op verschillende plekken bent en er óók eentje in je kantoor laat liggen. Vraag die aan in Rabo Internetbankieren (Professional). Je krijgt je scanner binnen twee werkdagen op je bedrijfsadres of thuis. Dit kost € 14,95.

Heb je geen Rabo Internetbankieren (Professional)? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Kan ik de scanner ook in de Rabo Bankieren App aanvragen?

Nee, dat kan niet. Je vraagt je nieuwe scanner online aan via je (mobiele) browser of je gaat naar je Rabobank.

Kan alleen ík mijn Rabo Scanner gebruiken?

De scanner is niet persoonlijk, dus je collega kan hem ook even gebruiken om bijvoorbeeld geld over te maken.

Wat doe ik met de oude Rabo Scanner?

Soms doet je oude Rabo Scanner het niet meer omdat de batterijen leeg zijn. Misschien doet hij het weer met nieuwe. Vervang de batterijen daarom eerst even.

Is de scanner echt kapot? Stuur hem naar ons terug in de retourenvelop die je bij je nieuwe Rabo Scanner krijgt. Zo help je ons de scanner te verbeteren.

Geen retourenvelop gevonden? Lever de scanner in bij je Rabobank of stuur hem in een gewone envelop naar dit adres: Rabobank, Antwoordnummer 10090, 5680 VB Best.

Een postzegel is niet nodig.

Vind een Rabobank bij je in de buurt

Kan ik een Rabo Scanner aanvragen als ik in het buitenland ben?

Dat kan zeker. Wij sturen de nieuwe scanner naar je zakelijke adres in het buitenland. Ga je op rondreis of heb je geen vast adres? Vraag de scanner dan aan vóór je vertrekt (let op: je ontvangt de scanner na twee werkdagen op je Nederlandse adres. Dit kan thuis of op kantoor zijn) of vraag een collega de scanner naar je tijdelijke adres te sturen.