Periodieke overboeking instellen

Stel een periodieke overboeking in zodat het bedrag automatisch naar de rekening van de ontvanger gaat. Hier lees je ook hoe je een periodieke betaling instelt, wijzigt en stopt.

Zakelijke periodieke overboeking instellen

Hoe stel je een zakelijke periodieke betaling in?

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Klik op 'Betaalopdracht'

In de Rabo App, kies 'Overboeken’

3
Vul de gegevens van de overboeking in
4
Kies de periode

Bijvoorbeeld wekelijks, maandelijks, per kwartaal, per jaar

5
Vul eventueel een einddatum in

Laat je deze open? Vergeet dan niet om de periodieke overboeking later zelf te stoppen

6
Kies voor 'Opslaan, ga naar verzenden' of voor 'Opslaan, nieuwe opdracht'

Zakelijke periodieke overboeking wijzigen/stoppen

Heb je een zakelijke periodieke betaling lopen, maar verandert er iets in je afspraak met de klant of leverancier? Wijzig of stop je overboeking online.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Ga naar 'Betalen en ontvangen'
3
Ga naar 'Opdrachtstatus'
4
Kies 'Geagendeerd'
5
Klik op de drie puntjes achter de periodieke overboeking
6
Kies voor 'Aanpassen' of 'Verwijderen'

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer