Periodieke overboeking instellen

Stel een periodieke overboeking in zodat het bedrag automatisch naar de rekening van de ontvanger gaat. Hier lees je ook hoe je een periodieke betaling instelt, wijzigt en stopt.

Zakelijke periodieke overboeking instellen

Hoe stel je een zakelijke periodieke betaling in?

Log in in internetbankieren of de Rabo App

Ga naar 'Overboeken’

Vul de gegevens in

Kies de periode bij ‘Meer opties’

Bijvoorbeeld week, maand, kwartaal of jaar

Vul eventueel een einddatum in

Deze kun je ook open laten, vergeet dan niet om de periodieke overboeking later zelf te stoppen

Zakelijke periodieke overboeking wijzigen/stoppen

Heb je een zakelijke periodieke betaling lopen, maar verandert er iets in je afspraak met de klant of leverancier? Wijzig of stop je overboeking online.

Log in in internetbankieren of de Rabo App

Klik bovenin op ‘Te verzenden opdrachten’

Kies de periodieke betaling

Verwijder of wijzig de betaling

Veelgestelde vragen

Ik ben vergeten de periodieke overboeking te stoppen. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Neem contact op met de persoon of het bedrijf achter het rekeningnummer en vraag om het geld terug te storten. Wij kunnen het bedrag niet voor je terughalen.

Meer over een verkeerde betaling terughalen

Neem contact met ons op