Zakelijke rekening toevoegen of verwijderen

Een nieuw geopende zakelijke rekening voeg je zelf toe aan je overzicht in internetbankieren. Een rekening uit het overzicht verwijderen kan ook. We leggen uit hoe je dat doet.

Let op

Het toevoegen of verwijderen van een rekening aan je overzicht is niet hetzelfde als een rekening openen of opzeggen.

Online een zakelijke rekening toevoegen

Een nieuwe rekening zie je direct in het overzicht van internetbankieren en de Rabo App. Wil je ook een andere gebruiker voor deze rekening autoriseren? Volg dan de volgende stappen:

Log in in internetbankieren

Ga naar 'Betalen & Sparen'

Kies 'Zelf regelen'

Klik op 'Autorisaties'

Selecteer 'Gebruikers en autorisaties'

Kies de gebruiker die je wil koppelen aan de rekening

Open het tabblad 'Rekeningautorisaties'

Klik op 'Rekening toevoegen'

Selecteer de rekening en klik op 'Toevoegen'

De rekening is nu gekoppeld aan de gebruiker, je kunt de juiste autorisaties instellen

Klik op 'Opslaan'

Online een zakelijke rekening verwijderen

Om een rekening te verwijderen uit het overzicht in internetbankieren en de Rabo App volg je deze stappen:

Log in in internetbankieren

Ga naar 'Betalen & Sparen'

Kies 'Zelf regelen'

Klik op 'Autorisaties'

Selecteer 'Gebruikers en autorisaties'

Kies de gebruiker waarbij je de rekening wil verwijderen

Ga naar het tabblad 'Rekeningautorisaties'

Klik op het prullenbak-icoon achter de rekening

Hiermee ontkoppel je de rekening

Klik op 'Opslaan'

Veelgestelde vragen

Ik heb een rekening verwijderd. Is mijn rekening nu opgezegd?

Nee, je ziet de rekening alleen niet meer in je overzicht in internetbankieren en de Rabo App.

Meer over zakelijke betaalrekening opzeggen

Neem contact met ons op