Rabo Business Banking (Professional) opzeggen

Wil je Rabo Business Banking (Professional) tijdelijk of helemaal stopzetten of afmelden op één toestel? Lees hier wat mogelijk is en hoe het werkt.

Tijdelijk stoppen met zakelijk internetbankieren

Wil je tijdelijk stoppen met internetbankieren? Verwijder dan de toestelregistratie voor al je toestellen. Wil je later weer gebruikmaken van internetbankieren? Registreer je toestellen dan opnieuw.

1
Log in in internetbankieren of de Rabo App
2
Ga naar 'Service’ en kies ‘Veiligheid’
3
Kies 'Toegang en ondertekenen'
4
Kies 'Toestelregistraties beheren'
5
Selecteer een toestel

Toestellen kunnen één voor één verwijderd worden.

6
Kies ‘Verwijder’

Stoppen met internetbankieren op één toestel

Wil je een laptop of telefoon afmelden voor internetbankieren? Verwijder dan de registratie voor dit toestel. Wil je je mobiele telefoon afmelden voor bankieren met de Rabo App? Verwijder dan de app van je telefoon.

1
Log in in internetbankieren of de Rabo App
2
Ga naar 'Service’ en kies ‘Veiligheid’
3
Kies 'Toegang en ondertekenen'
4
Kies 'Toestelregistraties beheren'
5
Selecteer een toestel
6
Kies ‘Verwijder’

Tip! Voordat je opzegt

Heb je nog bepaalde informatie uit internetbankieren nodig? Bijvoorbeeld je jaaroverzichten of rekeningafschriften? Log in om deze informatie te bekijken of te downloaden. Doe dit voordat je Rabo Business Banking helemaal opzegt. Je vindt je jaaroverzicht en rekeningafschriften in je 'Documenten'.

Ben je ontevreden over Rabo Business Banking?

Ben je ontevreden over Rabo Business Banking (Professional) of heb je een klacht? Laat het ons weten. We helpen je graag om het op te lossen.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer