Rabo Business Banking (Professional) opzeggen

Wil je Rabo Business Banking (Professional) tijdelijk of helemaal stopzetten of afmelden op één toestel? Lees hier wat mogelijk is en hoe het werkt.

Tijdelijk stoppen met zakelijk internetbankieren

Wil je tijdelijk stoppen met internetbankieren? Verwijder dan de toestelregistratie voor al je toestellen. Wil je later weer gebruikmaken van internetbankieren? Registreer je toestellen dan opnieuw.

Log in in internetbankieren of de Rabo App

Ga naar 'Profiel'

Dit is het icoon rechtsboven

Kies 'Toegang'

Kies 'Toestelregistraties'

Selecteer alle toestellen

Kies 'Registratie verwijderen'

Stoppen met internetbankieren op één toestel

Wil je een laptop of telefoon afmelden voor internetbankieren? Verwijder dan de registratie voor dit toestel. Wil je je mobiele telefoon afmelden voor bankieren met de Rabo App? Verwijder dan de app van je telefoon.

Log in in internetbankieren of de Rabo App

Ga naar 'Profiel'

Dit is het icoon rechtsboven

Kies 'Toegang'

Kies 'Toestelregistraties'

Selecteer het toestel dat je wilt verwijderen

Kies 'Registratie verwijderen'

Tip! Voordat je opzegt

Heb je nog bepaalde informatie uit internetbankieren nodig? Bijvoorbeeld je jaaroverzichten of rekeningafschriften? Log in om deze informatie te bekijken of te downloaden. Doe dit voordat je Rabo Business Banking helemaal opzegt. Je vindt je jaaroverzicht en rekeningafschriften in je ‘Berichten’.

Log in in internetbankieren

Ben je ontevreden over Rabo Business Banking?

Ben je ontevreden over Rabo Business Banking (Professional) of heb je een klacht? Laat het ons weten. We helpen je graag om het op te lossen.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op