Hoe wijzig ik de vrijboekrekening?
Bekijk of wijzig de rekening waarop we het bedrag storten. Wil je het geld op een rekening bij een andere bank laten storten? Neem dan contact met ons op.
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Geen keuze doorgegeven
Ben je er nog niet uit? Of is de einddatum al geweest en ben je vergeten je keuze door te geven? Geen zorgen. Als je een zakelijk rekeningnummer aan ons hebt doorgegeven, boeken we je spaargeld automatisch over als de einddatum is bereikt. Heb je geen rekeningnummer doorgegeven? Dan blijft je spaargeld op je Rabo DoelSparen rekening staan. Je krijgt dan een variabele rente. Je maakt je geld op ieder gewenst moment zelf over naar een andere rekening.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Contact' en kies 'Bel mijn bank'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer