Mobiele Bankservice

4 november 2022 16:44

Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je goed te helpen en daarmee je zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.

Mobiele Bankservice

Vertrouwde omgeving

Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk de animatie voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.

YouTube

“Zo lang mogelijk mee blijven doen. Daar maken wij ons sterk voor.”

Mobiele Bankservicepunten

Naast thuisbezoek kunt u op gezette tijden ook terecht bij onze Mobiele Bankservicepunten in diverse bibliotheken in de regio. We kijken of we dit nog verder kunnen uitbreiden. Zo kunt u uw dagelijkse bankzaken zelf blijven regelen.


Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via (088) 722 66 00.

Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren