Mobiele Bankservice
Rabobank helpt je graag via onze verschillende kanalen met je vragen over dagelijkse bankzaken. Soms lukt het alleen niet om op deze manier je bankzaken zelf te regelen of om daarvoor naar ons kantoor te komen. Om je goed te helpen en daarmee je zelfredzaamheid te vergroten hebben we de Mobiele Bankservice.
Voer het e-mailadres in van de persoon met wie je het artikel wilt delen. Het artikel wordt dan verzonden naar de geadresseerde, en een kopie (cc) naar jou.

Vertrouwde omgeving
Een mobiele medewerker Dagelijkse Bankzaken bezoekt je in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Bijvoorbeeld het regelen van een volmacht, het wijzigen van een betaalpakket of uitleg over het online regelen van je bankzaken. Dit gebeurt bij je thuis tenzij een andere locatie beter past. Het is niet mogelijk om contant geld op te nemen of te storten. De Mobiele Bankservice is voor klanten die (tijdelijk) minder mobiel zijn door ziekte, ongeval, senioriteit of een lichamelijke beperking. Bekijk de animatie voor een korte uitleg over de Mobiele Bankservice.

“Zo lang mogelijk mee blijven doen. Daar maken wij ons sterk voor.”
Mobiele Bankservicepunten
Naast thuisbezoek kunt u op gezette tijden ook terecht bij onze Mobiele Bankservicepunten in diverse bibliotheken in de regio. We kijken of we dit nog verder kunnen uitbreiden. Zo kunt u uw dagelijkse bankzaken zelf blijven regelen.
Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via (088) 722 66 00.
Lees meer over de hulp die wij bieden om zelfstandig te blijven bankieren