Onze dienstverlening in de regio Eindhoven

1 september 2021 11:21

De bezoeken aan bankkantoren nemen in snel tempo af omdat bijna iedereen in Nederland gebruik maakt van Rabo Online bankieren en de Rabo app. Ook in de regio Eindhoven gaat er voor Rabobankvestigingen wat veranderen. Uitgangspunt hierbij is dat kantoren binnen een acceptabele reistijd bereikbaar blijven.

Onze dienstverlening in de regio Eindhoven

Onze kantoren aan de Fellenoord in Eindhoven en de Laan der Vier Heemskinderen in Geldrop zijn vanaf 6 september geopend op afspraak. Ook de locaties aan de Kronehoefstraat en Emmasingel in Eindhoven en Oirschot zijn geopend. In dit najaar verhuizen we van Oirschot naar Best. De kantoren in Son en Breugel en Heeze -die door corona al langere tijd dicht waren- worden niet meer heropend. In Veldhoven Reijenburg zijn vanaf 4 oktober afspraken mogelijk.

Je bankzaken regelen

Uiteraard blijft Rabobank graag met jou en onze andere klanten in contact. Daarvoor zijn er veel verschillende manieren waarop we bereikbaar zijn.

Online of zelf regelen

Wist je dat je vrijwel alle dagelijkse bankzaken 24 uur per dag, 7 dagen per week online kunt regelen? Kijk als je vragen hebt altijd eerst of je de antwoorden via de zoekbalk op rabobank.nl kunt vinden. Als je via de website inlogt in Rabo Online Bankieren, kun je je bankzaken op een veilige manier regelen. Of je kunt de Rabo App downloaden op jouw mobiel of tablet. Iets aanvragen, een pas blokkeren, een rekening openen? Het kan allemaal in de Rabo App.

Telefonisch contact en gespecialiseerd advies

Veel bankzaken kun je ook telefonisch regelen. Kunnen wij je ergens bij helpen? Neem eerst telefonisch contact met ons op, voordat je ons kantoor bezoekt. Bel één van onze adviseurs via telefoonnummer (088) 722 66 00. Zij helpen je graag en plannen een persoonlijk adviesgesprek via video of een afspraak bij je thuis of in een van onze kantoren. Dit geldt ook voor de gesprekken met gespecialiseerd advies, bijvoorbeeld over een hypotheek of financiële vragen met betrekking tot je bedrijf. Zo kun je je bankzaken blijven doen zoals je gewend bent, in principe zonder dat je daar de deur voor uit hoeft.

Mobiele bankservice

Soms lukt het niet om op de eerder genoemde manieren je bankzaken zelf te regelen. Om je goed te helpen, hebben we de Mobiele Bankservice. Een medewerker bezoekt jou in je eigen vertrouwde omgeving en biedt praktische hulp. Zo kan ook jij je dagelijkse bankzaken zelf blijven regelen. Om de Mobiele Bankservice aan te vragen, kun je telefonisch contact met ons opnemen.

Openingstijden kantoren en beschikbaarheid automaten

Kijk op www.rabobank.nl/vind-je-bank voor actuele informatie over onze overige kantoren. De locaties en openingstijden van beschikbare geldautomaten bij jou in de buurt (zowel om te pinnen als te storten) vind je op http://www.locatiewijzer.geldmaat.nl.