Rabo SmartStore stopt per 1 augustus 2024

27 juni 2024 11:57

In de Rabo SmartStore bestel je verschillende accessoires om van je Rabo SmartPin een volledige kassa te maken. We zien dat hier steeds minder gebruik van wordt gemaakt. Daarom stopt de Rabo SmartStore per 1 augustus 2024.

Rabo SmartStore stopt per 1 augustus 2024

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn product kapot is?

Heb je eerdere een product gekocht en is deze nu kapot? Neem dan contact op met het Rabo Smart Pay Support Team.

    Telefoonnummer: +31 (088) 727 11 57. Bereikbaar op werkdagen van: 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur. E-mail: contact@smartpay.rabobank.nl.

Tot wanneer kan ik nog iets bestellen in de Rabo SmartStore?

Tot en met 31 juli. Vanaf 1 augustus zal Rabo SmartStore stoppen.

Waarom stopt Rabo SmartStore?

Er werd erg weinig gebruik gemaakt van de Rabo SmartStore. Ook is er een vragenlijst uitgezet en daaruit bleek onder andere dat de klanten geen behoefte meer hebben aan de Rabo SmartStore. Dit zijn een aantal redenen waarom er is besloten om te stoppen met de Rabo SmartStore.

Waar kan ik terecht na 1 augustus?

Op internet zijn voldoende alternatieve aanbieders aanwezig. Zoek een betrouwbare partij op en bekijk ook altijd de reviews van deze webshop.

Ben je op zoek naar een bonnenprinter? Let op dat deze alleen werkt met het merk ‘Star’. Voor de barcodescanner is dit ‘Socket S700’.