Aanvragen Rabo Internetbankieren

Controleer of een van de volgende situaties op u van toepassing is, voordat u een (nieuwe) overeenkomst voor Rabo Internetbankieren aanvraagt.

U krijgt een foutmelding

Als u tijdens het inloggen een foutmelding met een code krijgt, kunt u de oorzaak vaak zelf oplossen.

Problemen met internetbankieren oplossen

U heeft nog geen rekening bij de Rabobank

U kunt alleen Rabo Internetbankieren aanvragen als u een betaalpakket met een rekening bij de Rabobank heeft.

Open een betaalpakket met rekening

Je bent jonger dan 18 jaar

Ben je tussen de 12 en 18 jaar oud, dan mag je met toestemming van je ouder(s) of voogd online bankieren bij de Rabobank. Rabo Internetbankieren is daar een onderdeel van.

Vraag online bankieren voor jongeren aan

U heeft Rabo Internetbankieren een tijd niet gebruikt

Heeft u Rabo Internetbankieren eerder gebruikt, maar heeft u al een tijd niet meer ingelogd? Dan hoeft u dit niet opnieuw aan te vragen. Uw overeenkomst blijft geldig als u deze niet zelf opzegt.

Bekijk op YouTube de demo over inloggen met de Rabo Scanner

U heeft een nieuwe bankpas

Heeft u een nieuwe bankpas en kunt u niet inloggen?

Neem contact op met uw Rabobank

U kunt niet inloggen met uw Random Reader

De Random Reader is vervangen door de Rabo Scanner. Heeft u nog geen Rabo Scanner?

Vraag een Rabo Scanner aan

U kunt niet inloggen met uw Rabo Scanner

Heeft u kort geleden een Rabo Scanner aangevraagd en lukt het niet om in te loggen?

Bekijk veelgestelde vragen over de Rabo Scanner

Bekijk op YouTube de demo Inloggen met de Rabo Scanner

Uw Rabo Scanner is stuk of kwijt

Werkt uw Rabo Scanner niet of u bent deze kwijt, vraag dan een nieuwe aan.

Vraag een vervangende Rabo Scanner aan

Is een van bovenstaande situaties niet op u van toepassing, vraag dan via de volgende button Rabo Internetbankieren aan.